Wyprosty tułowia Szrugsy
października 24

Ćwiczenie angażuje mięśnie prostowniki grzbietu, mięsnie najszersze grzbietu, pośladkowe, dwugłowe ud

Stajemy przodem do sztangi, w sporym rozkroku, nogi ugięte w kolanach, sztangę chwytamy nachwytem, zachowujemy cały czas naturalną krzywizne kręgosłupa(brak kociego grzbietu). Unosimy sztangę w górę poprzez jednoczesne prostowanie nóg i wyprost tułowia. Nie ciągniemy powyżej pionu. Opuszczanie zaczynamy od nóg. Całe ćwiczenie należy wykonywać bardzo ostrożnie gdyż jest przy nieprawidłowej technice mocno kontuzjogenne.

4 komentarzy do wpisu “Martwy ciąg”

  1. zapalony fan powiedział:

    mam taka nietypową prosbe ale mysle ze wielu osobom moze sie przydac…gdyz jak wiadomo na plecach jest wiele miesni i niewiem gdzie sa jakie(niektóre) bo czesc wiem i stad prosba czy mogłbys Vito umiescic taki rysunek z plecami i opisem gdzie jest jaki miesien,bo tak w opisach cwiczen pisze ze cwiczenia na ten miesien czy tamten a nie wiadomo gdzie jest który,byłbym bardzo wdziecznny za taki rysunek,pozdro

  2. admin powiedział:

    to jest bardzo dobra prośba , zrobie o tym cały artykuł i wrzuce na bloga, tylko jak sie skonczy zamieszanie z konkursem ok ?

  3. zapalony fan powiedział:

    spoko bede bardzo wdzięczny,a jak zrobisz cały artykuł to bedzie zajebiscie…odnosnie konkursy to blisko byłęm :D wylosowałes 222 a ja mam 217 :D

  4. Arnoldzik powiedział:

    Vito ja mam pytanie do martwego bo niedawno zacząłem go robić..hmm co daje nam odwrócenia dłoni iż jedna nachwytem a druga podchwytem…..a kolejne pytanie to co daje nam robienie ruchu ponad pion.pozdrawiam

Skomentuj