Przyciąganie linki wyciągu dolnego w różnych chwytach Skłony ze sztangą na karku
października 24

Ćwiczenie na mięśnie najszersze grzbietu, obłe mniejsze, obłe większe, podgrzebieniowe, dwugłowe ramion

W szerokim nachwycie można wykonywać to ćwiczenie do karku i do brody, mięśnie są wtedy atakowane pod różnymi kątami lecz wersja do karku jest mniej naturalna dla stawów. Chwytamy drążek wyciągu górnego nachwytem na szerokość większą niż szerokość barków. Przyciągamy drążek do poziomu szyji.

W uchwycie neutralnym mięśnie obłe wykonują nieco większą pracę podobnie jak dwugłowe ramion. Aby wykonać to ćwiczenie niezbędny jest specjalny uchwyt. Dłonie układamy równolegle do siebie wężej niż szerokość barków. Uchwyt przyciągamy mniej więcej do mostka.

W podchwycie zdecydowanie większą role przejmują bicepsy trzeba bardzo wczuć się w pracę mieśni najszerszych grzbietu. Drążek prosty chwytamy podchwytem na szerokość barków, przyciągamy go do szyji. Są to ćwiczenia alternatywne dla podciągań na drążku , pomocne dla tych, którzy nie są w stanie wykonać sensownej ilości poprawnych podciągnięć.

7 komentarzy do wpisu “Przyciąganie linki wyciągu górnego w różnych chwytach”

  1. fbs powiedział:

    osobiscie polecam!! jak cos mam fotke pleców po tym i innych cwiczeniach na plecy przy ktorych zostawie komenta.

  2. admin powiedział:

    dawaj fote :)

  3. fbs powiedział:

  4. fbs powiedział:

    sorka nie wiem jak wrzucic fotke na bloga ale tu jest link

    http://img266.imageshack.us/my.php?image=image017sm0.jpg

  5. admin powiedział:

    spoko , tylko jeszcze troche masy :)

  6. fbs powiedział:

    masz 100% racje teraz bede pracowal nad tym:)

  7. admin powiedział:

    dołóż ćwiczeń na wolnych ciężarach. wiosłowanie

Skomentuj