Prostowanie ramion przy wyciągu stojąc Odwodzenie ramienia do tyłu w opadzie tułowia
października 24

Ćwiczenie mięśni trójgłowych ramion

W zależności od wariantu różnie rozkłada akcenty na poszczególne głowy tricepsa

Możemy wykonywać je stojąc, siedząc lub leżąc. Możemy je wykonywać sztangą lub jednorącz – hantelką. Możemy także wykorzystać linkę wyciągu dolnego.

Niezależnie od wybranego wariantu przebieg ćwiczenia wygląda tak samo , ramie (od barku do łokcia) trzymamy idealnie pionowo w stosunku do podłogi , przez cały czas ruchu pozostaje ono nieruchome ! W dłoniach trzymamy wybrane obciążenie i wykonujemy ruch wyprostu ręki , a następnie ponownego ugięcia ręki w stawie łokciowym do tyłu.

4 komentarzy do wpisu “Wyciskanie francuskie”

  1. Rusin powiedział:

    Pracując hantelkami mam problem z zróżnicowaną siłą i wytrzymałością obu rąk. Podczas, gdy jedna może bez problemu podnosić większe ciężary, druga męczy się dużo szybciej. Czy mam do każdej ręki dobrać odpowiedni ciężar, czy ćwiczyć jednym i wszystko się po pewnym czasie zrównoważy?

  2. admin powiedział:

    absolutnie nie można dobierać do każdej reki odpowiedniego jej ciezaru!!!

    w ten sposob silniejsza reka bedzie jeszcze silniejsza , a slabsza zostanie coraz bardziej w tyle

    robisz obiema rekami ciezarem NA MIARE TEJ SLABSZEJ !

    ps. dlatego wlasnie w takich przypadkach polecam hantelki - bo kazda reke zrobisz sprawiedliwie i z czasem sie to troche wyrowna , w przypadku sztangi , przy takiej sytuacji jak Twoja , ta silniejsza reka zbierze wieej obciazenia , i bedzie jeszcze bardziej uciekac w rozwoju tej slabszej

  3. fbs powiedział:

    mialem złamaną lewą reke i po 2 misiacach dorównała prawej i caly czas cwicze tym samym ciezarem… i tricepsik rosnie;d

  4. admin powiedział:

    dla mnie to jest podstawa tricepsa !

Skomentuj