Trening Arnolda na biceps Rozbieganie dla początkujących
października 25

Nazwa ‘21′ bierze sie od 3×7 ponieważ to cwiczenie ma 3 fazy , a w każdej z nich robimy po 7 powtórzeń.

Pozycja startowa :
Stoimy wyprostowani, w dłoniach trzymamy gryf, tak jak przy normalnym uginaniu ramion stojąc.

FAZA 1 Zaczynamy uginać, ale uwaga koniec ruchu nie w górze przy barkach , jak przy normalnym uginaniu , lecz w połowie drogi tzn. z rękami równolegle do podłoża - i tak siedem powtórzeń.

FAZA 2 Po skończeniu 7 powtórzenia fazy pierwszej, a więc z rękami równolegle do podłoża zaczynamy drugą faze - uginamy ramiona do końca i opuszczamy… tylko do połowy normalnego ruchu - i tak sieden powtórzeń.

FAZA 3 Gdy skończymy siedem powtórzeń fazy drugiej,zaczynamy uginanie ramion “normalne” - w pełnym zakresie ruchu.

I dopiero gdy skończymy trzecią fazę zakończyliśmy JEDNĄ serie tego cwiczenia !

Jest to świetne ćwiczenie na zmasakrowanie bicepsa na koniec treningu , aby przez cały zakres ruchu byo jednakowe obciążenie można go robić z linką dolnego wyciągu zamiast sztangi.

6 komentarzy do wpisu ““21″”

  1. Rusin powiedział:

    Jeśli na danym treningu robię zarówno ćwiczenia na biceps i triceps, to czy powinno się sie robić na przemian. Czy może najpierw skończyć ćwiczenia jednej partii, mięśni a potem zabrać się za drugą? Biceps i triceps są tu tylko przykładem. Chodzi mi o też o inne partie mięśni trenowane razem podczas jednego dnia treningowego.

  2. admin powiedział:

    Tu akurat różne sposoby sa praktykowane , raczej poleca się skończenie jednej grupy mięśniowej , przed zaczęciem kolejnej a to z powodu takiego że jest ona już rozgrzana i “napompowana” , jeśli już to takie triki stosuje się przy mniejszych grupach mięśniowych dopełniających się wzajemniej do większej całości (np. właśnie biceps i triceps które tworza ramie) wówczas można właśnie tak ćwiczyć aby “dowalić łape” , wręcz nie robi sie na zmiane poszczególnych ćwiczeń , lecz zmienia już po 1 jednej serii robiąx tzw. superserie czyli seria na bic, od razu seria na tric i dopiero to jest koniec jednej superserii.

  3. fbs powiedział:

    mi sie wydaje i tak slyszalem ze najlepiej biceps cwiczyc innego dnia niz triceps;>?

  4. admin powiedział:

    tak jak pisałem różne sa szkoły , najlepiej sprawdzać na sobie co ci podchodzi najlepiej

    patrz na treningi Full Body Workout - tam robisz na kazdym treningu całość i rośniesz…

    (takim treningiem jest np. wklejany na blog 5×5 )

    wiec nie mozna powiedziec ze biceps robisz , z tym czy z tamtym !

  5. Kuru powiedział:

    No musze powiedzieć że trening “21″ jest dobry daje w łape jak nic ^^ Polecam bardzo dobrze ćwiczenie! a łapa dobrze napompowana xD Pozdro! :)

Skomentuj