“21″ Kreatyna z ładowaniem czy bez ?
października 25

Ta rozpiska jest przeznaczona dla osob ktore chciałyby pobiegać jednak kondycja pozwala im na 2-3 minutowa przebieżkę

Zakłada ze po 10 tygodniach będziecie w stanie biec bez przerwy pół godziny !!!

Wiem , wiem ze dla naszych blogowych maratończyków to smieszna ilość jednak dla wielu wydaje się to barierą nie do przebicia.

Zalożenia sa takie:
Trening wykonujecie co drugi dzień ( dla osob ktore ćwiczą na siłowni i chcą to potraktować jako dodatkowe aeroby mozna przeplatać z treningami siłowymi)

Trening trwa pół godziny,w pierwszym tygodniu wygląda to tak: 2 minuty biegu - 4 minuty marszu, i od nowa 2 biegu - 4 marszu , powtarzamy 5 razy co daje sume 30 minut , no a potem z tygodnia na tydzień zmienia się proporcja biegu do marszu

Dla bardzo poczatkujacych :
Można dodać tydzien ‘0′ :  1 minuta biegu , 5 minut marszu !

Rozpiska:

4 komentarzy do wpisu “Rozbieganie dla początkujących”

  1. piter powiedział:

    dobre trzeba bedzie sprobowac tego planu

  2. Rico powiedział:

    Też tak zaczynałem, obecnie bieg godzinny, minimalnie 30min nie stanowi problemu. Trzeba jednak słuchać organizmu i nie przesadzać, i wtedy dac odpocząć stawom. Ja preferuje biegi przełajowe, w mojej okolicy trókata 3 cesarzy jest to teren płaski i górki, ale również w czasie biegu preferuje chwilowy marsz na odpoczynek dla nóg.

  3. Krisi powiedział:

    Heh dobre ale po co to komu. Nie lepiej biec powiedzmy 5 min truchtem czy jak tam kto woli potem jakies rozciąganie itp i tak powtarzac to, powiedzmy tez 30 min i kondycha idzie + rozciągnięcie:D

  4. admin powiedział:

    tu chodzi o wdrażanie do wykonania 30 minutowego nieprzerwanego biegu

Skomentuj