Anaboliki, antykataboliki - a co to jest ? Trening biegowy pod zawody 10km
grudnia 07

Ta odmiana przysiadów stosowana jest w treningu sportowców , którzy zainteresowani są dużym wyskokiem i siłą przy relatywnie niskim przyroście masy. Sam ruch przysiadu pozostaje bez zmian, różnica jest w technice , a konkretnie w tempie wykonywania ćwiczenia , jak nazwa wskazuje ruch do góry wykonujemy explozywnie , opuszczamy wolniej (mniej więcej 1,5 sekundy ruch w góre, 5 sekund ruch w dół) w serii wykonujemy ok. 15 powtórzeń , oczywiście ciężar jest niewielki.

4 komentarzy do wpisu “Przysiady dynamiczne”

  1. kubik powiedział:

    dobre na stagnacje

  2. Large powiedział:

    to odbry sposob ale trzeba by to rozpracowac

  3. rambo powiedział:

    Przysiady dynamiczne to bardzo dobre cwiczenie jesli wlasnie zalezy nam na wspomnianym w tekscie wyskoku!!osobiscie robie troszke rozwinieta wersje tj.podczas podnoszenia sie,dodatkowo wyskakuje w gore i przyciagam nogi do klatki piersiowej,takimi przysiadami mozna sie naprawde dojechac,problem stanowi tu jedynie obciazenie bo jedyne co mozemy dolozyc to obciazniki na nogi ;)

  4. mały - sprzedawca powiedział:

    jak macie mozliwosc to sa takie specjalne obciażniki na nogi ( po 3 kg bodajze ) w formie zep ktore przykleja sie do kostek - mozna z tym robic

Skomentuj