Plan treningowy Weidera dla bokserów Pro Blend 55™ - test
marca 25

Oto zestawik ośmiu ćwiczeń które każdy może wykonać w domu dysponując wyłącznie jakąś rurką na której można się podciągać

1.Pompki klasyczne szeroki rozstaw dłoni, łokcie na zewnątrz (klata)
2.Pompki na rękach nogi oparte o ściane (barki)
3.Pompki w wąskim rozstawie dłoni, łokcie wzdłuż tułowia (triceps)
4.Podciąganie na drążku nachwytem szerokim (plecy)
5.Podciąganie na drążku podchwytem wąskim (biceps)
6.Przysiady (nogi)
7.Wspięcia na palce (łydki)
8.Brzuszki (brzuch :) )

Ćwiczenia te poruszają wszystkie partie mięśniowe, proponuje je wykonywać 3x w tygodniu , każde 3-5 serii ( w zależności od stopnia zaawansowania), ilość powtórzeń do oporu.

Tym sposobem zachowacie forme nawet jak los rzuci was z dala od siłowni.

5 komentarzy do wpisu “Porusz mięśnie bez sprzętu!”

  1. pita powiedział:

    Fajne, takie treningi robie na regeneracji, dają mi więcej frajdy niż przerzucanie złomu. Tyle, że masę chyba ciężko na tym zrobić, nie?

  2. niezorientowany powiedział:

    Poproszę zdjęcie pompek z nogami opartymi na ścianie, bo nie wiem o co chodzi.

  3. admin powiedział:

    chodzi o stanie na rekach czyli takie jakby odwrócone wyciskanie sztangi stojąc , ale bez podparcia byłoby za trudno wiec robisz to przy scianie i nogi o nią sie opierają

  4. Karlos powiedział:

    hehehe vito dobrze napisane ostatnie zdanie mnie to wlasnie spotkal ten los i napewno przydaje mi sie ten trening pozdro

  5. mirus94 powiedział:

    Pieknie wojtus duzo daje ten trening!!!
    a szczegulnie jak ktos nie ma kasy na silke> wpadne tam dzis do ciebie:D

Skomentuj