Skąd te bice ??? Crevolution by Siódema - podsumowanie
października 06

Witam , dzisiaj w nowym roku nowość na blogu.
Udostępniam jednemu z komentujących “Siódemie” :
stack kreatynowy Crevolution
oraz próbki nastepujących supli:
Master Meal
Whey Best Mass
Whey Gainbody
BCAA Xtra
Creashot
Recovery Drink
Hot Sport Drink
Night Protein Mix
Muesli Delite
CarboMax

Wszystkie suple zostały dostarczone przez www.mocnysklep.pl

A oto najnowsze fotki naszego Testera Jakuba ‘Siódemy’ Siódmiaka

Jak widzicie Siódema wie o co w tym sporcie chodzi , tylko jeszcze mu troche brakuje masy :)

No to czytajcie komentarze bo tam bedziecie obserwować jak z dnia na dzień przy dobrych suplach Kuba zmienia się w MONSTRUM :D

No i oczywiście komentujcie te postępy ;)

160 komentarzy do wpisu “Crevolution + dodatki - test by Siódema”

  1. Siodema powiedział:

    Siema

    Zapraszam do sledzenie testu :-)

    Dzieki Vito za taka mozliwosc ;)

  2. majer powiedział:

    zobaczymy co to bedzie:D

  3. majer powiedział:

    a i powiedz ile mierzysz i ile wazysz

  4. rash1 powiedział:

    Faktycznie zarysy mięśni widać ale chudo u Ciebie dlatego masuj a na pewno coś z tego wyjdzie.

  5. anabolic-alkoholic powiedział:

    dajesz kurwa!

  6. karo powiedział:

    ciacho :*

  7. Shakin powiedział:

    bede codziennie zaglądał

  8. Siodema powiedział:

    Wzrost to 175 cm

    Waga 66-67 kg

    Podstawa jest prawidlowe utrzymanie odzywiania z czym najczesciej mam problemy z powodow finansowych (chodze do szkoly sredniej, rodzice w malym stopniu finansuja mi “diete”, jesli by nie rzec ze w zerowym, wiec sam ja utrzymuje dorabiajac w soboty na myjnie samochodowej)

    Wiec jesli ja utrzymam co jest priorytetem, bo jak wiadomo suple nie sa srodkiem do celu, efekty powinny byc “pozytywne”

    Co ja mowie…

    Musza byc ;-)

    Wyspiska z wczorajszego treningu, pierwszego podczas cyklu:

    Obecnie Trenuje Sytemem 5×5, przeplatane “A” i “B”

    Wczoraj wypadl akurat trening B a wiec:

    1. Przysiady przednie: 5×48kg 5×53kg 5×58kg 5×63kg 5×68kg
    2. Podciaganie 5×0kg 5×2,5kg 5×5kg 5×7,5kg 5×7,5kg
    3. Unoszenie tulowia z opadu 5×10kg 5×10kg 5×20kg 5×20kg 10×20kg :D
    4. Wyciskanie na barki stojac z przodu: 5×33kg 5×38kg 5×43kg 5×48kg 5×53kg
    5. Wyciskanie hantla zza glowy oburacz: 5×21kg 5×24kg 5×27kg 5×30kg 5×30kg

    Dodatkowo jak podczas kazdej sesji treningowej:

    1. Brzuszki na lekkim skosie 20 oraz 15 powtorzen
    2. Unoszenie nog w zwisie na drazku 20 oraz 15 powt.

    Po treningu zaraz prysznic ( najmilsza rzecz po treningu hehe) ;)

    Posilki - 6 samo sniadanie 1000 kcal prawie wiec w granicach 3500-4000 kcal wyszlo :-)

    Dzis Dzien Nietreningowy wiec regeneracja, wlasnie skonczylem wczesniej lekcje wiec jest dzis duzo czasu na posilki i ich przygotowanie co pochlania dosc duzo czasu ;)

    Po poludniem jeszcze musze sie wybrac by doladowac troche zapasy pozywianie na biezacy tydzien, kilka puszek tuny i twarogi wiec na ten tydzien bedzie juz wystarczajaco ;)

    pozdrawiam - Siodema

  9. Siodema powiedział:

    “Koksy” od www.mocnysklep.pl

    ;-)

    Sama chemia, to co lubie najbardziej hehe

  10. Siodema powiedział:

    majer - podalem wyzej razem z wypiska :-)

    rash - dokladnie jak mowisz, zarcie zmieni wszystko ;-)

    anabolic-alkoholic - daje %-)

    karo - dziekuje haha ;-)

    shakin - zapraszam do obserwowania

    mam jeszcze batonsa od Vito:

    zjem go jutro hrhr w szkole chodz nie wiem czy to jakis anabolic-batons xD :D

  11. admin powiedział:

    hehe też troche wszamałem tych batonów zajebiście smaczne :D:D

    to ten jest :

    http://www.mocnysklep.pl/296,muesli-delite-baton-25g.html

  12. Siodema powiedział:

    mam nadzieje ze bedzie smaczny…

    ;-)

  13. admin powiedział:

    jest smaczny ;) chyba zaraz sie skusze ;)

  14. Darus powiedział:

    chyba zakupie jakiś pakiecik tych batonów :D no jak przytrenujesz mocno to mase nadrobisz oczywiście,świetnych rezultatów Siódema,pozdro ;)

  15. Siodema powiedział:

    Vito - uwazaj na oponke w razie co hehe :D

    Darus - dziekuje, trzymam za slowo ;)

  16. fanfan powiedział:

    Brawo Vito , kolejna genialna inicjatywa !

    bede patrzył co sie tu dzieje !

  17. zyta powiedział:

    zajebista sprawa,

    tylko taka moja jedna rada do Siodemy bez diety niczego wielkiego nie osiągniesz swego czasu staniesz z wagą i tyle będzie. Zeby rosnąć trzeba mieć na czym, musisz sie starać pod tym względem wtedy będziesz miał zajebiste cykle :)

    pozdro

    3mam kciuki za wyniki

  18. Siodema powiedział:

    Zakupy zrobione

    Chcialem wrzucic Fote Crevolution jak wyglada rozrobione ale kijowo wyszlo wiec nie wrzuce, dam jutro ;)

    a z dzis

    maly zakup

    witamina C+Cynk 300mg/5mg - 60 kaps - 9zl

    Spaghetti Anabolico by Banan

    oraz moja anaboliczna zmywarka %-)

    hehe

    Dieta trzymana dzis bardzo dobrze

    Wpadlo w miedzyczasie jedna drozdzowka 3 batony %-) wiec na plus :-)

    lece w kime dobranoc

  19. admin powiedział:

    trzeba było powiedzieć to bym ci ESTER-C dorzucił do paki !

    ;)

    masz Kota , GENIALNY !!!

  20. majer powiedział:

    ladne osiagi i jeszcze:D jaki masz sztaz treningowy? cynk tez bede musial sobie zkolowac bo slyszalem ze dobrze dziala na cere a ja lekkie problemy z tym pozdrodla ,,mocny,,

  21. Siodema powiedział:

    Vito

    dzieki, ale nie chcialem Cie juz naciagac ;)

    To moja zmywarka hehe

    Majer - lacznie interesuje sie tym sportem od okolo 2,5 roku :-)

    cynk - przydatna rzecz, a ze byl wit C+cynk a zbliza sie okres przeziebien to zaopatrzylem sie w nia ;-)

    Dzis treningowy :-)

    Yeah!!!!

    pozdrawiam

  22. admin powiedział:

    Dobrze opisz dzisiejszy trening i daj foty crevo :)

    A do czytających mam taką aluzje że to fajny temat żeby powalczyć o komputerowy miernik tłuszczu ;)

    wiecie o co chodzi ?

  23. admin powiedział:

    no i zajebiście , wrzuciłeś konkretne fotki tych świrów
    tylko imho nie potrzebnie te dwie fotki zmontowane w 1:39 i 3:21
    bo reszta to real a te 2 to photoshop

    mozesz dać w opisie filmiku link do tego tutaj posta na blogu ?

  24. Zygi powiedział:

    Spoko inicjatywa. Dla lepszej prezentacji takich akcji Siódema powinieneś jakieś testy sobie porobić przed i po cyklu na suplach od Vito.

  25. admin powiedział:

    ups , komentarz #23 miał pójść do tego posta :

    http://www.mocnyblog.pl/2008/09/14/skad-te-bice/

    :)

  26. admin powiedział:

    Zygi , ale przecież są fotki Siódemy z przed cyklu , a po cyklu wstawi nowe fotki wiec bedzie można ocenić różnice wizualną a jeśli chodzi o możliwości treningowe.

    Jeśli chodzi o parametry siłowe to na bieżąco podaje on ciężary z treningów więc bedzie można porównać wyniki siłowe.

    pozdro

  27. leshekone powiedział:

    nie jest zle dalej do przodu kolego
    :)

  28. Shakin powiedział:

    ELo i jak po treningu ?

  29. Siodema powiedział:

    siema

    wczoraj wieczorem nie mialem neta wiec wypiska sie nie pojawila… ;-)

    Otoz ona:

    TRENING “A”

    1. Przysiady ze sztanga z tylu: 5×58kg 5×63 5×68 5×78 5×88
    2. Wyciskanie sztangi lezac: 5×58 5×63 5×68 5×73 5×83kg
    3. Wioslowanie hantlem: 5×24kg 5×27kg 5×30kg 5×35kg 5×35kg
    4. Uginanie ramion z hantlami 5×9kg 5×12kg 5×15kg 5×15kg 5×18kg
    5. Pompki na poreczach 5x+20kg na pasie, 5x+20kg, 5x+20kg, 5x+20kg

    6. Przedramiona - 4 serie
    7. Brzuch 2 x 2 serie laczone

    1 - Lekko, byla sila na wiecej ale… wszystko z czasem a znow wroce do odpowiednich obciazen :)
    2 - Tak, akurat bylo, nie za duzo nie za malo, zakwasy na klacie sa :-P
    3 - lekko, szkoda ze nastepny hantel na silowni to 42 kg - przeskok 7kg do tego ma strasznie gruby gryf a ja mam mala dlon i krotkie palce, ale to tylko kwestia czasu
    4 - lekko, do 21 kg bym mogl podchodzic, ale to nie sila priorytetem
    5 - trzeba bedzie zwiekszyc do 25 kg bo jest kategorycznie za malo, jest tylko problem ze nie ma gdzie wieszac wiec… ale trzeba jakos kombinowac ;)

    Opykalem dzis Zupke Master Meal pomidorowa

    Smak: 3/5 wybredny jestem
    Rozpuszczalnosc: 4/5

    Ryz dobry w niej byl i duzo go bylo - dobre zarelko ;)

    Crevo przed treningowa porcja:

    Smak Limone Lime - daje rade - smakuje jak Vibovit Cytrynowy dla dzieci ;)

    Zarcie wczoraj bardzo dobrze utrzymywane - co mnie cieszy :-)

  30. Siodema powiedział:

    Zygi - wyznacznikiem dla mnie jest waga oraz lustro

    Najbardziej to drugie, daze do sylwetki milej dla oka, w miare estetycznej, proporcjonalnej, jednak teraz w tym okresie czasu, nie skupiam sie na nich tylko na ogolnej rozbudowie miesni, a docelowo bedzie takie zamierzenie proporcjonalnosci za kilka lat itp ;)

    leshekone - dziekuje, choc jest fatalnie, lecz mam wielka nadzieje w ktora wierze ze po cyklu bedzie duzo lepiej :-)

    pozdrawiam!

  31. admin powiedział:

    daj potem fotki zupy , swoją drogą mi smakuje pomidorowa bardzo , rosół troche mniej , napisz coś wiecej

    http://www.mocnysklep.pl/62,master-meal-saszetka-63g.html

  32. Siodema powiedział:

    spox dam

    pomidorowa nie wyglada do konca kolorem jak zupa pomidorowa smakiem rowniez zbytnio jej nie przypomina

    ale jest smaczna i co najwazniejsze jest wartosciowa, mozna do niej dodac z pol paki ryzu i bedzie git posilek taki mniejszy

    np grzybowa jest okropna smakuje ochydnie, mam nadzieje ze rosolek bedzie dobry :-)

  33. admin powiedział:

    dobra naskrob coś o diecie ja spadam na trening

  34. Siodema powiedział:

    ok

    z dzis to bylo tak:

    Dzis:
    rano owsiane 200g+szklanka mleka+pol banana+pol kostki twarogu+20ml oliwy
    pozniej chleb z jakas szynka+jogurt - ilosc - 10 skibek (wiem wiem gowniany posilek, ale zawsze mi jeden wypada)
    nastepnie gainer 130g+ze 400 ml mleka
    kolejny to 170g ryzu (nie wmiescilem calosci zostala resztka wiec mysle ze ze 150g ryzu) + rybka - 2 filety - w paczce jest 5 maja 500g wiec pi razy drzwi 200g
    znow gainer ~100g z mlykim
    teraz ide robic owsiane z mlekiem mysle ze ok 150g+puszka tunczyka+20ml oliwy
    na noc pojdzie pol kostki twarogu+jogurt do smaku

    Ponadto weszly dzis 2 batony oraz 2 bułki z czyms tam jakis wyrob miesny

    daje rade, obzarty chodze ale damy rade ;)

    lece zrec pozniej kapiel znow zarcie i w kime

    pozdrawiam!!!

  35. Siodema powiedział:

    To jeszcze tak:

    Owsiane przed zmixowaniem ;-)

    Ponad 200g

    A tutaj juz posilek:

    Owsiane+ryba po japonsku (dorsz)

    Zjem obejrze filma i twarog no i w kime ;)

    czesc

  36. Zi3l0k powiedział:

    masa masa i jeszcze raz masa ; p
    ja przy twoim wzroście ważę 84 kg ; ) wiec jeszcze dużo pracy przed Tobą.

    Świat wynagradza tych którzy nie przestają się starać wiec trzymaj tak dalej!

    Pozdr0

  37. admin powiedział:

    a tą rybke to jakoś gotową kupujesz , czy sam robisz ?

  38. Zi3l0k powiedział:

    pewnie z puszki :P

  39. Brzózka powiedział:

    Zobaczymy jakie będą wyniki po teście :)
    Piszę się na następny :D
    Rybka całkiem fajnie wygląda, może rzucisz nam przepisem?

  40. Siodema powiedział:

    Zi3l0k - dziekuje, wiem wiem , masa podstawa bo bez masy nie ma klasy ;)

    Vito - rybe mama robi skladniki:

    dorsz wg uznania
    papryka marynowana
    pomidor
    ogorek malosolny
    cebulki te takie male ze sloika
    ketchup ;)

    dzis treningowy 8-)

    yeah

  41. Siodema powiedział:

    Ufffffffff to po treningu :-)

    Wyspiska z dzis:

    TRENING “B”:

    1. Wyprosty nog siedzac: 5×70 5×80 5×90 5×100 + 2 serie na dwuglowe
    2. Martwy Ciag 5×78kg 5×83kg 5×88 5×98 5×118
    3. Sciaganie drazka %-) 5×40 5×50 5×55 5×60 5×65kg
    4. Jednoreki bandyta by Knife 1 seria 18kg hantel 2 seria 12kg 1,2,3,2,1
    5. Wyciskanie waskim chwytem 5×53 5×53 5×53kg

    1. Nie mialem dzis checi ani mocy na przysiady z przodu i wybralem inne cwiczenie, jedno z moich ulubionych
    2. Moc byla ;-D od samego poczatku robilem na lajcie a w ostatniej zaszalalem :-) Moc w plecach wraca
    3. Mialo byc podciaganie ale drazka nie bylo %-)
    4. Mila odmiana, warto sprobowac
    5. Z zapasem :-)

    1. Wspiecia na palce na Hack-Maszynie 15×20kg 15×35kg 15×50kg 12×65kg 12×80kg 12×100kg :-P

    1. Brzuszki na lawce skosnej 15x z 10kg talerzem na klacie
    2. Unoszenie nog w zwisie na drazku 25x

    Calosc powyzsza cwiczen brzucha 2 razy

    Trening ponadto w morderczym tempie, gdy zawsze zajmuje ponad godzine tj 70-85 min to dzis ok 60 %-) miazga, pot lal sie co nie miara ponadto >>>Crevolution

  42. Zi3l0k powiedział:

    Zazdroszczę Mamuśki że Ci takie specjały szykuje :D mi pozostaje tuńczyk z puszki : ) Szczerze nie jestem przekonany co do tego typu treningów, ale życzę powodzenia i będę oglądał rezultaty : )

    Pozdr0

  43. Siodema powiedział:

    Zi3l0k - zmienisz zdanie za pare tygodni :-)

    efekty sa co mnie cieszy ;)

    silowe oraz hmm na wadze co jest celem :-)

    hmmm rzadko sie zdarza zeby mama mi szykowala jedzenie ale tym razem sie zdarzylo ;)

    a tak to tak samo jak u Ciebie - tunczyk z puszki %-)

    pozdrawiam!!

  44. Siodema powiedział:

    siema

    wiec tak:

    wczoraj, nie mialem ochoty na nic, kompletnie…

    ani na wypiske ani na siedzenie za bardzo na necie itp

    od 8 rano do 17 bylem w pracy, wrocilem zjadlem, polozylem sie spac i pobudka przed 19

    o 19:30 poszedlem do kina na Batman - Mroczny Rycerz

    film fajny, dobrze “przemyslany”, roznorakie zagrywki psychologiczne sprawily ze bardzo mi sie podobal ten film - bylo warto isc :-))

    po filmie wypilem piwo sztuk 1 trzeba bylo cos oblac :-)

    Wczoraj jadlem tak sobie, w pracy troche nie bylo czasu na jedzenie, pozniej wrocilem troche pojadlem i znow nie bylo kieyd

    wiec zjadlem okolo 5 posilkow z tego 2-3 wartosciowe ;-)

  45. Siodema powiedział:

    Dzis:

    Pobudka pozno, wreszcie sie wyspalem!!!

    Zjadlem na rano owsiane z jajkami

    Pozniej gainer

    teraz czekam na obiad tj pizze + tunczyka

    Nie lubie nietreningowych :/

    Takie male zakupy z dzis na najblizsze dni:

    Wlasnie jem Pizze+tunczyka - zjadliwe to powiem nawet %-)

    hehe

    Zakwasy po piatkowych ciagach - ogromne do wczoraj i dzis rana 8-)

    pozdrawiam!!!

  46. admin powiedział:

    a ogladales inne batmany ?

    jakbyś porównał , bo tego jeszcze nie widziałem

  47. Siodema powiedział:

    no nie ogladalem hehe

    ale ten byl fajny

    ciekawa akcja, dobre efekty, ciekawe watek

    troche nie spoziewane rozgrywanie akcji czasem, dobra gra Jokera

    batman moglby byc bardziej doyebany %-) ale dobrze sie leje

    film ogolnie dosc fajny, warto poswiecic te kilkanascie zlotych i pojsc!

    teraz czekam na Babilon AD jak bedzie u mnie w kinie :-)

  48. majer powiedział:

    chyba nie bylo takiego tematu jak byl to niech mnie ktos nakieruje i przeraszam ale jak nie bylo to niech ktos napisze jak alkohol dziala na miesnie
    bo slyszalem ze to jest morderstwo dla miesni ze jak ktos cwiczy to w ogole nie powinien pic alkoholu… wyltumaczy ktos?? z gory sorki za bledy:P

  49. lukaszek powiedział:

    Gadu gadu pierdu pierdu o batmanie sobie pogawędkę zrobili :P

  50. Siodema powiedział:

    Majer - alkohol odwadnia, poczytaj rowniez o efekcie alkoholu na bialko ;)

    lukaszek - cos trzeba robic hehe ;-)

  51. Siodema powiedział:

    Posilek z wczoraj tj PIZZA + tunczyk hehe :-)

    Dzien 8 - 13.10.2008r

    Dzis dzien treningowy

    Wypiska z treningu:

    Trening A
    1. Przysiady 5×68kg 5×73kg 5×78kg 5×83kg 5×93kg
    2. Wyciskanie lezac (hantle) 5×27kg 5×27kg 5×30kg 5×30kg 5×30kg
    3. Wioslowanie hantlem: 5×24kg 5×27kg 5×30kg 5×35kg 5×42kg
    4. Uginanie ramion z hantlami: 5×9kg 5×12kg 5×15kg 5×18kg 5×21kg
    5. Sciaganie sznura na wyciagu 5×17,5 5×20kg 5×25kg 5×30kg

    6. Lydki na maszynie (wspiecia) 15×30kg 15×50kg 12×70kg 12×100kg

    7.Brzuch brzuszki na lawce skosnej+10kg + wznosy nog w zwisie (12+20 powt) x 2 serie

    Trening ogolnie udany, sila w miare systematycznie powoli rosnie, co cieszy choc nie ona jest celem :-)

    Szkoda ze dzis musialem robic klatke na hantlach bo mialem ochote poszalec :P

    Ale coz co sie odwlecze to nei ućknie hehe

    PRzygotowywanie posilku dzis:

    Rybka

    Ryz

    Ryz gotow teraz jeszcze rybka tylko :-)

    No to jem 8-) 200g ryzu+220g pangi :-)

    POZDRAWIAM! :-)

  52. zyta powiedział:

    alkohol powoduje denaturacje białak czyli ścina je,w małych ilościach zajmują sę nim enzymy ludzkie ale nie pamiętam już jakie :D W większych ilościach to tak kolrga wyże i ja tuta a oprócz tego wypłukuje wszystkie itaminy z organizmu. Ta po krótce. Jak jeszcze masz jakieś pytanie w związku z alkohol lub inne to dawwaj
    pozdro

  53. Siodema powiedział:

    Kolejny posilek

    Tunczyk z przyprawa Kebab-Gyros z musztarda

    Juz Gotowe:

    Powiem tylko: chvjowe %-) ale zjesc sie dalo jakos…

  54. Siodema powiedział:

    Podsumowanie dnia:

    Trening:
    Dobry, dobry moc byla, kreatyna mozliwe ze juz zaczyna sie wkrecac
    Miejmy nadzieje ze na 3-4 tydz przypadnie szczyt mocy

    Dieta:
    Git malina dzis, duzo kcal, kaloryczne jedzenie oraz jego ilosci duze

    Co cieszy, waga sie zmienia, sylwetka patrzac wzrokowo rowniez - bynajmniej tak sadza moi znajomi, wiec pozostaje dalej uparcie brnac w to co robie

    Suple:
    rano Crevo
    pozniej 1 kaps Wit C+cynk
    przed treningiem Crevo
    na noc 1 kaps wit C+cynk

    Wysyfia mnie - zanczy ze Crevo kopie :-P :-D

  55. Siodema powiedział:

    Dzien 9 - 14.10.2008r

    Dzis wolne od szkoly hehehe - super :-)

    Jutro tez bo ide na pobor do wojska :P

    Sniadanie z dzis:

    200g owsianych, mleko, pol kostki twarogu, 30ml oliwy 2 lyzeczki kremu czekoladowego do smaku

    pycha :-P

    pozdrawiam!

  56. Brzózka powiedział:

    Wysyfia Cię bo omka zaczyna działać^^ haha

    Nie no, śledzę cały czas, wypiski ładnie i nie pozostaje nic innego jak życzy powodzenia ;)

  57. admin powiedział:

    a co to za chipsy ;-p

  58. Zi3l0k powiedział:

    jest CRUNCHIPS jest impreza :D nie ładnie ;p

  59. Siodema powiedział:

    Brzózka - nie watpliwie masz racje ;-)

    dziekuje!

    Vito - no wiesz, zycie jak za krotkie by sie ograniczac hehe ;)

    wczorajsza wieczorna przekaska ;)

  60. majer powiedział:

    dzieki zyta juz wszytsko wiem i musze skonczyc z libacjami alkoholowymi xD

  61. Zi3l0k powiedział:

    to teraz już wiemy od czego kg przybywa : D

  62. Siodema powiedział:

    Zi3I0k - napewnoe nie od chipsow :P

    Podsumowanie dnia:

    Ogolnie dzien z dupy, do dupy pogoda, nuda bida i mogiła

    Na dodatek jeszcze nie treningowy eeeee nie lubie tych dni :/

    Dieta:
    Dobrze, wypadl mi tylko jeden posilek bo wstalem okolo 11 dopiero

    Suple:
    Wg schematu - wszystko na miejscu

    pozdrawiam!

  63. Siodema powiedział:

    Dzien 10 - 15.10.2008r

    Wrocilem wlasnie z “Wstawki” przed poborem i bede zarl

    Wlasnie koncze drugie sniadanie bo przed wyjsciem zdazylem tylko gainera opykac a teraz owsiane twarog oliwa mleko dzem i bulka z serem

    Dzis treningowy :-)

    Mozliwe ze nie bede mial dostepu do neta do piatku - REMONT W CHACIE ale postaram sie wejsc gdy tylko bede mogl ;-)

    pozdrawiam!

  64. shakeit powiedział:

    delikatne postepy siłowe już widać

  65. Brzózka powiedział:

    I oby tak dalej ;)
    Czekamy na kolejne wypiski :)

  66. Siodema powiedział:

    shakeit - tak, choc to nie one sa glownym celem :-)

    brzozka - chciales wiec prosze :

    Dzis byl dzien treningowy, mam duze klopoty z netem z racji remontu wiec tak na szybko tylko:

    Trening B

    1. Front SQ 5×48kg 5×53kg 5×58kg 5×63kg movie , 5×68kg
    2. Podciaganie sie 5x+0kg 5x+2,5kg 5x+5kg 5x+7,5kg 5x+10kg
    3. Martwy Ciag 5×78kg 5×88kg 5×98kg 5×108kg 5×118kg
    4. Wyciskanie na barki stojac 5×33kg 5×38kg 5×43kg 5×48 5×53kg
    5. Wyciskanie wasko 5×58kg 5×58kg movie, 5×58kg

    6. Przedramie

    7. Brzuch

    Komentarze
    1. moc byla na wiecej co cieszy, trzeba bedzie dolozyc nastepnym razem :-) )
    2. ku zdziwieniu rowniez moc byla ;-D jeszcze 1-2 treningi tym ciezarem i dolozy sie
    3. ooo tu byl cyrk, poczatkowo ciezko co mnie zdziwilo, natomiast w 4 serii moc znow wrocila 8-) i gdyby 4 byla ostatnia zakonczylbym na 123kg zapewne, natomiast w tej piatej nie rzucalem sie na wiecej, zostawilem jak poprzednio - jest ok
    4. tak jak poprzednio, jest ok :-)
    5. moc byla, sila rosnie co cieszy, technika na filmiku

    Przysiad przedni:

    http://pl.youtube.com/watch?v=rzMpVzoT4zw

    Wyciskanie wasko:

    http://pl.youtube.com/watch?v=uKGi2C2pxdY

    Z checia poczytam komentarze nt techniki oraz uwagi ;-)

    pozdrawiam!

  67. Brzózka powiedział:

    Jaka ekspresowa wypiska, coś w stylu “mówisz i masz” :)

    Mam pytanie do Ciebie, co znaczy to ‘Wyciskanie wąsko 5×58kg 5×58kg movie, 5×58kg’? Znaczy wiem co to znaczy w tłumaczeniu na Polski, ale co to ma wspólnego z treningiem??

  68. Siodema powiedział:

    Fotka szamki z wieczora mhmm pycha

    Piers z przyprawa Gyros-Kebab z zoltym serem na zewnatrz a do tego ryz z curry

    Podsumowanie dnia:

    Trening
    Udany, sila dopisuje wiec cieszy mnie to, oby wszystkie byly udane podczas cyklu i choc nie ma takiej pompy jak na splicie to jest dobrze

    Suple
    Wszystko wg schematu z pierwszej strony

    Dieta
    Jesli do konca bedzie tak dobrze trzymana to bedzie zaj.ebiscie
    Posilki bardzo dobre dzis i ilosciowo ok
    Sniadanie gainer
    pozniej owsiane z twarogien oliwa itp
    ryz+ryba
    gainer
    ryz+piers
    i jeszcze dam se twarog

    pozdrawiam!

  69. Siodema powiedział:

    Brzozka - z tych serii za ktorymi ejst wpisana fraza movie sa te filmiki z youtube ;-)

  70. admin powiedział:

    ale te przysiady to mógł kamerzysta normalnie skręcić a nie bokiem :P

  71. majer powiedział:

    a kiedy konczy sie ten test??

  72. zyta powiedział:

    brzózka, wyciskanie wąsko czyli robisz na trica kładziesz się jak na płaską tyle że ręce umieszczasztak jak szerokość barków, wiadome tęż trochę klata chodzi, to0 ćwiczenie można dorzucić np. przy treningu na klatę jak sie łączy klate + tric

    pozdro

  73. zyta powiedział:

    mogłem napisać w jednym poście ale już za późno :D
    majer stack ma 50 porcji do tego dochodzi creashot :)

    siodema jak zjesz te próbki to napisz taki wykaz wszystkich i jaki smak rozpuszczalność smak tak w kupie, będzie to bardziej czytelne :)

    pozdro

  74. Brzózka powiedział:

    Dopiero co się zaczął ^^
    Moje niedopatrzenie z tym filmikiem %-)

    No ale dalej śledzę… :D

  75. lopez powiedział:

    mam pytanie @ siódema, brales wczesniej jakies suple ?

  76. Siodema powiedział:

    vito - czepiasz sie :P

    majer - kwestia 2-3 tygodni

    zyta - ok dziekuje za info, bedzi epodsumowanie calosci, pozdrawiam

    lopez - tak, bralem wczesniej inne suple, suple to moja pasja wiekszosc ludzi probuje dac mi do zrozumienia cos co sam dobrze wiem ze tylko wyrzucam pieniadze w bloto kupujac suple i po prostu “zre je” ale to moja pasja, jedni kupuja piwo i pija pod blokiem inni kupuja ciuchy i je nosza a ja kupuje suple i je jem bo to moja pasja ;-)

    ____________________________________________________________

    Chcialem przeprosic za brak wypiski z wczoraj z powodu dupnego dostepu do neta :/

    Ogolnie to wczoraj byl dzien nietreningowy wiec nuda, nic sie nie dzialo wielkiego…

    ODzywianie bylo srednie - pierwsze 2 posilki byly z dupy ale nastepne juz bajer wiec tak srednio ;)

    suple wg planu

    _________________________________________________________

    Dzis! 17.10!

    Dzien 12

    Treningowy, pierwszy posiloek ok pozniej 2 z dupy a 3 ok i 4 taki sobie bo przedtreningowym z braku czasu byl gainer wiec tak srednioo na jeza…

    Trening A

    1. Przysiady: 5×63kg 5×68kg 5×78kg 5×88kg 5×98kg!
    2. Wyciskanie lezac: 5×58kg 5×63kg 5×68kg 5×73kg 5×83 kg
    3. Wioslo hantlem: 5×27kg 5×30kg 5×35kg 5×35kg 5×42kg
    4. Uginanie ramion z hantlami: 5×9kg 5×12kg 5×15kg 5×18kg
    5. Dipsy: 5x+20kg 5x+20kg 5x+20kg + 15x+0kg

    6. Wspiecia na maszynie 15×30kg 15×60kg 12×100kg 12×100kg 10×100kg

    7. Brzuch 2 serie laczone jak zawsze ;-)

    Wrazenia z treingu:

    Poszedlem dzis na trening troche zawiedzony z pewnego powodu wiec byla motywacja i… dalem sie jej poniesc:

    1. Moc byla! POmimo bolow w kolanie moc byla ostatnia seria prawie juz na setce :-)

    2. Jak zawsze, nadal kombinuje z szerokoscia chwytu, nie moge wynalezc optymalnego, do czasu

    3. Rowniez moc byla chcialem zrobic 4 i 5 serie 42kg ale wiem jak ciezko sie trzyma z racji grubego uchwytu ten hantel wiec zrobilem 3 i 4 35 kg - lekko

    4. Powoli dokladnie, nie gonie za ciezarem, ciezar staly jak zawsze, jest moc na 21kg nawet ale po co, skoro nie on jest priorytetem ;-)

    5. O dziwo ciezko pierwsza seria, odwyklem od nich hehe, tydzien nie robilem i dziwnie sie robilo co ciekawe ostatnia seria lux wiec polaczylem ja od razu z duzym drop setem

    6. Trzeba bylo doyebac xD jak ma rosnac to trzeba bylo doyebac hehe ;)

    7. Uuuu lajt :D ale gdy sobie kladlem 10kg krazek na klacie to bym sobie prawie zeby wybil hehe

    Ogolnie trening szybki i meczacy - kocham to ;]

    Pozdrawiam!

  77. zyta powiedział:

    z tym utrzymaniem hantli to proponuje zakup pasków ułatwiają pożadnie sprawe, bez nich nie utrzymałbym ciężaru, naprawde warto nad nimi pomyśleć :)

    pozdro

  78. majer powiedział:

    jak to przeczytalem to naprawde zdalem sobie sprawe ze wiele rzeczy robie zle naprawde warto poczytac:

    I - Nie będziesz oszukiwał

    Nieprawidłowa technika i oszukiwanie to najczęściej spotykane błędy wśród trenujących. Pewnie to znacie - uginania sztangą
    przypominające zarzuty na barki, wyciskanie sztangi przy nienaturalnym wyginaniu się, wiosłowania sztangą wyglądające jak źle wykonywany martwy ciąg. Duża grupa ludzi nie jest świadoma istnieniu czegoś takiego jak prawidłowa technika, co w roku
    2003 jest tragiczne. Mamy dostęp do książek, magazynów, serwisów internetowych, filmów video, wykwalifikowanych instruktorów. Przy minimum wysiłku i inicjatywy możemy bez przeszkód posiąść podstawy wiedzy.
    Gorsi są jednak ci, którzy wiedzą czym jest prawidłowa technika, a mimo to zamaszyście wypychają, oszukują i odbijają sztangę. Oszukiwanie jest najprostszą drogą do nakładania na sztangę dużych ciężarów, by zaimponować otoczeniu, by nakarmić swoje chore ego. Gówniana technika powoduje większy nacisk na stawy i tkankę łączną niż na mięśnie. Dlatego w najlepszym wypadku efektem tego idiotycznego treningu będzie brak postępów. W najgorszym poważne uszczerbki na zdrowiu. Proszę bardzo! Odbijaj 130kg od swojej marnej klatki. Nie płacz tylko później “dlaczego ja?!”, kiedy zerwiesz miesień lub twoja klatka przez długi czas pozostawać będzie płaska, jak u zawodowej kulturystki bez implantów sylikonowych.

    II - Nie będziesz dźwigał ciężarów nadaremno

    Trening siłowy nie jest wysiłkiem zbiorowym. Do innych wniosków doszedłby zapewne postronny obserwator zatłoczonej siłowni w poniedziałkowy wieczór. Grupa dzieciaków zgromadzona przy stanowisku do wyciskania sztangi, ładuje na nią tak dużo by mieć satysfakcję. Jeden za drugim, walą sztangą o swój mostek by następnie krzywiąc się, rzucając i stękając wypchąć pojedyncze powtórzenie. Nad nim stoi kolejny idiota z całych sił ciągnący ciężar w górę.
    Skoro samodzielnie nie możesz wycisnąć 90kg, po co zakładać na sztangę 120kg? Pomoc asekurującego nie czyni cię silniejszym, nie sprawi że twoja klatka zacznie gwałtownie rosnąć.
    Najlepiej ujął to dwukrotny Mr Olympia, Franco Columbu: “powtórzenia oszukane są dobre tylko wtedy gdy wykonujesz je sam”. Zależni od partnerów treningowych i spotterów oszukują samych siebie, wciskając sobie że ich trening jest przez to bardziej intensywny. Potencjalni asekurujący będą trzymać się z dala lub będą wymyślać całą litanię wymówek, tyko żeby nie asystować takim idiotom w treningu. Znamy to, prawda?

    III - Czcij podstawy

    Większość mięśni buduje się krótką listą ćwiczeń - przysiady, martwe ciągi, wyciskania, wiosłowania. Z wyjątkiem wyciskania sztangi na ławce płaskiej (ulubione macho-ćwiczenie) trudno znaleźć początkujących opierających swój trening o te ruchy. Dlaczego? Są ciężkie do wykonania. Naprawdę ciężka seria przysiadów czy martwego ciągu doprowadza nas do zawrotów głowy czy nawet odruchów wymiotnych. Seria przysiadów z dużą ilością powtórzeń sprawi, że przez kilka minut będziesz musiał leżeć na podłodze łapiąc oddech, zanim rozważysz możliwość wstania, nie mówiąc o przystąpieniu do następnej serii.
    Komu potrzebna taka męczarnia, skoro łatwiej usiąść w ładnej i wygodnej maszynie do wypychania, i cieszyć się łatwymi powtórzeniami. Aah, wypychania na maszynie - żadnej upierdliwej sztangi wrzynającej się w kaptury i zostawiającej czerwone odciski na placach. To samo z butterfly’em. Po co męczyć się z nieporęcznymi hantlami, kiedy można wygodnie usiaść na maszynie i oglądać w lustrze pracującą klatkę.
    Dość ironii. Jeżeli chcesz stać się większy i silniejszy, rób to co robiły przed tobą całe pokolenia kulturystów. Skup się na wolnych ciężarach. Ćwiczenia te są ciężkie, to prawda, jednak nie ma innej drogi do wybawienia od bycia częścią stada ludzi małych i słabych.

    IV - Nie będziesz przesadzał

    Siłownia może być dla ciebie ucieczką od świata zewnętrznego. Królestwem gdzie istnieje tylko trud, ból i dźwięk rzucanego żelaza. Należy pamiętać - wszystko w nadmiarze szkodzi. Mike Mentzer był jednym z pierwszych przeciwników przydługawych treningów. Pomógł wypracować świadomość nieprawidłowości przesadnie długich treningów.
    Więcej znaczy lepiej tylko jeśli chodzi o stan konta bankowego. Nie tyczy się to ludzkiego ciała. Istnieje określona objętość treningu, potrzebna do pobudzenia mięśni do wzrostu. Wszystko przekraczające tę objętość jest bezcelowe a nawet szkodliwe. Poza tym, nie masz ciekawszych zajęć niż przesiadywanie po 3h w siłowni?
    Geneza przesadnie długich treningów sięga lat 70′, kiedy takie właśnie 4 godzinne treningi opisywały magazyny Weidera. Sprzedawały się dobrze, jednak nie mówiły całej prawdy. Wszyscy trenujący wówczas w Gold’s Gym w Venice z którymi rozmawiałem przyznali że Arnold trenował 2 razy dziennie, jednak nigdy nie przekraczał godziny na raz. Był zbyt zajęty podrywaniem lasek na plaży w Venice, żeby przesiadywać tyle w siłowni. Nawet dzisiaj, 130kilogramowi zawodowcy jak Coleman czy Cutler, nie walczą z ciężarami dłużej niż 90 minut.

    V - Nie będziesz tkwił w tym samym

    Znałem kiedyś gościa, który zawsze przychodził na siłownie w poniedziałki, środy i piątki. Było to kiedy jeszcze byłem tam instruktorem. Szybko zauważyłem że zawsze robił to samo - te same ćwiczenia, ciężary, serie i powtórzenia.
    Zadziwiałem moich klientów, kiedy “przewidywałem” co ten gość zrobi. “Teraz pójdzie na wyciskanie sztangi w skosie. Rozgrzeje się 10 powtórzeniami 60kg, potem 102kg 8 razy a następnie pierwsza seria zaraz po tym jak będzie kogoś błagał żeby go asekurować”. Robił dokładnie tak jak mówiłem.
    Obserwowałem tego człowieka przez prawie 2 lata, tkwiącego w niekończącej się pętli. Jak pewnie się domyślacie, nie robił
    żadnych postępów. Nasze ciała są organizmami zdolnymi do adaptacji.
    Osoba pracująca w gorącym i słonecznym środowisku w końcu będzie miała brązową skórę, jako element adaptacji do środowiska. Dajmy komuś najwymyślniejszy trening jakie kiedykolwiek stworzono (jeśli taki istnieje). Faktycznie uzyska chwilowo przyrosty, jednak do czasu aż jego mięśnie się przyzwyczają. Jeśli nie będziesz wprowadzał stale zmian w ćwiczeniach jakie wykonujesz, w liczbach serii i powtórzeń, możesz zapomnieć o postępie

    VI - Nie pożądaj sprzętu bliźniego twego

    Bliźnim kulturystyki jest podnoszenie ciężarów. Straciło ono jednak szacunek starszych zwolenników w ciągu ostatnich dziesięcioleci. Produkty takie jak: koszulka do wyciskania, strój do przysiadów, paski, opaski, pasy i koszulki do martwych ciągów sprawiły że nie wiadomo właściwie ile ciężaru jest podnoszone przez mięśnie dźwigającego.
    Rozpowszechnienie tego sprzętu sprawiło, że na siłowniach spotkać można ludzi którzy już na wejściu mają na sobie opaski na kolanach. Używają pasków na nadgarstki praktycznie do każdego ćwiczenia. Inni nie pójdą nawet do kibla bez pasa na kręgosłup.
    Co w tym złego? Najbardziej widocznym skutkiem takiego zachowania jest całe pokolenie trenujących z bardzo słabym odcinkiem lędźwiowym kręgosłupa, gdyż do każdego najprostszego ćwiczenia używali pasa. Następni mają chwyt porównywalny z chwytem ich chorych na artretyzm babć - efekt używania pasków na nadgarstki.
    Niektórzy uważają się za supermanów kiedy mają na sobie pełno tego badziewia. Sam byłem świadkiem jak jeden z takich, zakładając na sztangę za dużo niŜ mógł sam unieść, wierzył że pomogą mu opaski. Mylił się. Do dziś ma problemy z kolanami. Zachowaj akcesoria takie jak paski, opaski, pasy tylko na najcięższe ćwiczenia, na ostatnich seriach.

    VII - Nie będziesz prowadził życia towarzyskiego w siłowni

    Są ludzie, którzy potrafią przesiadywać całymi godzinami w siłowni. Ćwiczą jednak bardzo sporadycznie. Większość czasu spędzają w bufecie, popijając shake’a i czytając “Muscular Development” czy “Playboy”. Ewentualnie godzinami rozmawiają z przypadkowymi osobami o NBA, swoim nowym samochodem czy zestawie kina domowego. Nie jest to dobre. Szczególnie kiedy ci idioci robią to w sali ćwiczeń. Można być miłym, powiedzieć “cześć”. Siłownia jest jednak miejscem poważnym, gdzie inni próbują skupić się na tym co robią.

    VIII - Pamiętaj, intensywność jest kluczem do przyrostów

    Zbyt wielu trenujących ćwiczy jak żółw na środkach uspokajających. Tłumaczą się “przynajmniej tu jestem i trenuję”. Żeby było jasne - różnica pomiędzy wypruwaniem sobie flaków przy super intensywnym treningu a płaszczeniem żółwiej dupy przed telewizorem na kanale Eurosport jest zasadnicza.
    Jak ryba - płynie lub opada na dno. Albo robisz postępy albo stoisz miejscu, lub co gorsze cofasz się. Jeśli nie ukierunkujesz odpowiednio twojego wysiłku, możesz równie dobrze usiąść na wygodnej sofie z chipsami i piwem.Używaj tak dużych ciężarów jak tylko możesz, zachowując prawidłową technikę. Ćwicz do załamania ruchu. Zwiększaj obciążania. Traktuj trening jak walkę z ciężarami, której nie masz zamiaru przegrać.

    IX - Pamiętaj abyś dzień wolny święcił

    Trenowanie codziennie po 50 serii doprowadzi twoje mięśnie do stanu w którym nigdy się nie zregenerują. Mięśnie rosną
    podczas odpoczynku. Jeśli go nie zapewnisz, nie urośniesz. Początkujący napaleńcy ćwiczą codziennie. Ich entuzjazm jest godny podziwu, brak wiedzy nie jest.
    Partie mięśni są połączone ze sobą w specyficzny sposób, często niedoceniany. Jeden przyjdzie, zrobi klatkę i biceps a następnego dnia plecy i triceps. Nie zdaje sobie spawy że właśnie trenował biceps i triceps dwa dni z rzędu. Trening pleców mocno na tym ucierpi, ponieważ biceps jest zmęczony.
    Twoje mięśnie potrzebują od 48 do 72h do pełnej regeneracji. Każdy potrzebuje co najmniej 2 dni w tygodniu odpoczynku od siłowni. Nigdy nie ignoruj tego wymogu fizjologicznego

    X - Nie będziesz stosował planów zawodowców

    Nie istnieje złoty cielak treningowy, którego można by czcić. Znałem ludzi próbujących ćwiczyć planami sterydowych zawodowców IFBB. Idiotą jest nie tylko ten który próbuje to robić, ale także redaktor gazety, w której zamieszcza taki artykuł. Otwórz dowolny magazyn kulturystyczny, a zobaczysz artykuły o treningach zawodowców, urozmaicone zdjęciami. Artykuły te skupiają się przeważnie na najlepszej partii danego zawodowca, bo to właśnie chcemy oglądać. Robi się śmiesznie, kiedy taki artykuł jest podobno pisany przez tego samego zawodowca, który w realu nie potrafi złożyć spójnego zdania.
    Przez ostanie lata mogliśmy oglądać jak Paul DeMayo trenował swoje ogromne czwórki uda, jak Vince Taylor bombardował ramiona i jak Mike Matarazzo męczył swoje 55 centymetrowe łydki.
    Zgadnijcie co? “Quadzilla” DeMayo miał duże uda długo zanim przystąpił do treningów, Taylor miał 43 centymetrowe ramiona kiedy jeszcze nigdy nie dotknął sztangi a Matarazzo od dzieciństwa miał ogromne łydki. Koledzy z podwórka przezywali go przez to “Popey”.
    Zawodowcy ciężko pracują i poświęcają się kulturystyce, ale bez wątpienia nie są takimi ludźmi jak ty czy ja. Wszyscy są genetycznymi wybrykami natury, którzy byli dobrze zbudowaniu długo zanim przystąpili do treningów. Dennis James przez pierwszy miesiąc treningów, zyskiwał prawie kilogram masy mięśniowej dziennie. Ważną kwestią jest także przyjmowanie sterydów i innych środków farmakologicznych. Weź genetycznego wybrańca, jednego z miliona, podawaj mu od 2 do 10g sterydów tygodniowo i obserwuj jak staje się gwiazdą kulturystyki.
    Dobrze jest popatrzeć na zawodowców w ramach inspiracji. Nigdy nawet przez chwilę nie myśl, że mają jakieś tajemnicze plany treningowe, które sprawiły by że wyglądałbyś jak oni

  79. Siodema powiedział:

    zyta - odpowiedz masz powyzej :P

    poza tym nie potrzebuje choc czasem moze i by mi sie przydaly

    dobrym przykladem jest wiara ktora ostatnimi czasy przywedrowuje na silke tam gdzie ja

    pasy+rekawiczki to podstawa

    martwy ciag i przysiady - w zyciu - zbyt niebezpieczne

    siedza na maszynach machajac bez sensu pozniej biceps wy ciskanie lezac i do domu - zalosne

    pasa to chyba do wszystkiego uzywaja %-) 8-)

    ****Wczoraj - Sobota****

    Dzien nietreningowy

    Nuda bieda ogolnie slaby dzien, dieta tak na pol gwizdka - zaspalem do roboty w skutek czego posilki skladaly sie z chleba z twarogiem, po powrocie do domu ok 16 juz normalne 3-4 weszly

    Suple wg planu

    ***Dzis - 19.10 - Niedziela***

    Nie cierpie niedziel, strasznie nudne i monotonne dni bleah :/

    Na szczescie juz jutro trening :-)

    Z netem jest nadal do dupy bo remont sie przeciaga i siedze tak wybiorczo i nawet nie mam czasu nic dobrze opisac ani wrzucic :/

    Nadmoiar zlego jeszcze 2-3 dni remontu czekaja prawdopodobnie, licze na to ze sie to nie przeciagnie juz wiecej…

    Dzis wstalem ok 13 bo wczoraj do 4 nocy gralem u kumpla w Ressistance na PS3 - super gra, super konsola ;-D

    Vito napisal ze jak zrobie dobra forme to czeka mnie nagroda wlasnie w postaci Play Station 3….

    …nie no taki joke :P hehe

    Lece cos porobic

    Nie cierpie niedziel…

  80. Brzózka powiedział:

    Interesujące, dodatkowa motywacja :)

  81. zyta powiedział:

    nie chce mi sie troche czytać dobrze by było jakby takie kompedium :D

    ale mniejsza z tym paski pomagają mi w uchwycie, nie dam rady wziąć na jedną reką poprostu wypada ciężąr anie bede machł hantla w opadzie 30-40 kg po 12 jak coś to założyć pożądny cięzar i przynmniej czuje że plecy ćwicze :)

  82. Siodema powiedział:

    fakt moze i paski by sie przydaly ale jak na razie radze sobie i bez nich

    kijowy dzien w szkole dzis (20.10) eeeeee, mam nadzieje ze na silowni bedzie dzis lepiej niz w szkole :-)

    wiec uciekam na nia ;-)
    pozdrawiam!

  83. Siodema powiedział:

    siema

    Dzien 15 20.10

    Robi sie nie ciekawie…

    Wypiska z treningu:

    1. SQ przedni: 5×48kg 5×53kg 5×58kg 5×63kg 5×73kg
    2. Podciaganie: 5×8x0kg
    3. MC 5×68kg 5×78kg 5×88kg 5×108kg 3×118kg
    4. Wycisk na barki hantle 5×18kg 5×21kg 5×24kg 5×27kg 5×30kg
    5. Wycisk hantla zza glowy 5×27kg 5×30kg 5×30kg

    i nic wiecej ani brzucha ani nic :/

    1. Nie bylo checi ale w ostatniej cos wrocily wiec nawet nawet
    2. Brak checi totalnie, powoli technicznie
    3. Braklo niby mocy dziwny dyskomfort, ogolnie dziwnie w ostatniej seri zrobilbym 5 razy ale jakos samoczynnie odpuscilo :/
    4. Ujdzie w ostatniej serii pomoc, nigdy nie machalem 30-stkami tak na serie bardziej
    5. Samemu ale ogolnie slabo

    Zly dzien, zle samopoczucie, dobra micha dzis a trening z dupt rowniez :/

    Zaczynaja sie problemy ze stawami, ktore nie sa przyzwyczajone do takich dlugotrwalych obciazen…

    Kolana - lewe siada, choc gdy cwicze to nie boli, w dniu codziennym boli co jakis czas
    Lokcie - czesto bola, podczas cwiczen, nawet bardzo
    Nadgarstki - bola, przy seriach w ktorym mocno sa obciazane
    Barki - co jakis czas pobojewaja ale rzadziej akurat…

    Ogolnie nie za ciekawie sie to ksztaltuje ale cyklu nie odpuszczam, zoabczymy co bedzie, jeszcze sie nie sypie do konca wiec damy rade!

    **** ****a ******el to trzeba sie ****a zmobilizowac i **** damy rade ****a mac!

  84. majer powiedział:

    znalem lepkow ktorzy codzien robili klate katowali sie a pozniej mi sie zalili ze nie rosna… jednak doswiadczenie i staz treningowy to bardzo wazna rzecz… nie ma to jak metoda porb i bledow:D

  85. zyta powiedział:

    czasami wystarczy trochę tłuszczów do diety dorzucić żeby stawy sie poprawiły, a jeśli nie to odpoczynek po cyklu albo jakiś supelek.

    pozdro :)

  86. majer powiedział:

    wbierdzielaj duzo kisieli zelatyny i galaretki to pomaga na stawy:)

  87. Siodema powiedział:

    majer - nie narzekam na trening. choc stawy sie buntuja, mysle ze moze to przejdzie do konca tygodnia a jesli nie to zejde z ciezaru i wrzuce wieksza ilosc powtorzen ;-)

    zyta - zrobie wiec jak piszesz, zobaczymy moze cos pomoze

    po cyklu zrobie krotka przerwe tygodniowa a moze nawet nie tygodniowa

    a o suplach na stawy, poza Cissus D z Primaforce oraz Animal Flexem nie spotkalem sie z wartosciowym posrod opini znajomych ;-)

    Dzis dzien 16******* 21.10!

    Nietreningowy :D

    Nie cierpie ich hehe

    Tylko jem i nic nie robie, jem i nic nie robie, jem i spie…

    Tak wyglada caly dzien, szary nidny i nie ciekawy

    Jeszcze tylko pare dni klopotow z netem i git ;)

  88. Adik :D sfx team powiedział:

    Miałem to samo z łokciami a szczególnie przy francuzie

    Smaruj masciami i pij wapń w tabsach + witamina C

    mi to pomogło

    Pozdro

  89. admin powiedział:

    dorzuć to :

    http://www.mocnysklep.pl/220,joint-caps-60-kapsulek.html

  90. Siodema powiedział:

    wapn w tabsach ma slaba bardzo przyswajalnosc jesli dobrze pamietam rzedu 20-30% tylko ;-)

    w glukozaminy nie mam czasu si ebawic, ani kasy, dokulam do konca cyklu a po nim sie bede dopiero martwil co dalej ;-)

    planuje przerwe, ale zobaczymy co czas pokaze, bo bez silowni ciezko mi wytrzymac psychicznie…

    …takie uzalenienie :-)

  91. Siodema powiedział:

    Wypiska z dzis:

    Trening A

    1. Wyciskanie lezac: 5×68kg 5×74 kg 5×78kg FILMIK 5×83kg 3+1×89kg
    2. Wioslo nachwyt: 5×35kg %-) 5×45kg 5×52kg 5×60kg FILMIK 5×66kg
    3. Uginanie przedramion z hantlami: 5×12kg 5×12kg 5×15kg 5×18kg 5×18kg
    4. Dipsy: 5×24kg 5×24kg FILMIK 40×0kg %-)
    5. Przysiady: 5×68kg 5×73kg 5×81kg 5×91kg FILMIK 10×71kg :-)

    Wrazenia:

    1. Opaski na nadgarstki pomogly, nie odczuwalem tego bolu, silowo dobrze, Glaca namowil mnie w ostatniej seri na wiecej kg, wiec poszalalem z tym 3+1 %-)
    2. Dosc lekko, dawniej bez cwiczenia MC nie utrzymalbym sie w takiej pozycji jak na filmiku…
    3. Letko szlo
    4. Lokcie nie bolaly - nie schodzilem az tak nisko
    5. Kolano nie bolalo, choc troche je czulem, dlatego w 5 seri nie poszlo 100kg tylko 71kg z wieksza ilosci powtorzen

    Filmiki:

    1, Wyciskanie lezac:

    http://pl.youtube.com/watch?v=ae8mlZR0Oh0

    2. Wioslowanie:

    http://pl.youtube.com/watch?v=rsw-HP4MSvg

    3. Dipsy:

    http://pl.youtube.com/watch?v=s66MJCMsTHA

    4. Przysiad

    http://pl.youtube.com/watch?v=h7vIrsdAlcA

    Zapraszam do komentowania i slucham opini oraz wskazowek ;-)

    pozdrawiam!

  92. zyta powiedział:

    wracając jeszcze do tych stawów to myśle że godny uwagi raczej tylko flex, ale z tego co widze jak zrobisz pare dni wolnego i pojedziesz na diecie to Ci przejdzie, mysle że to jest tylko kwestia przemęczenia, stwów itp.

    może jakieś podsumowanko zrobisz ile poszło kg na ćwiczeniach ??

  93. admin powiedział:

    przeciez masz wypiski z treningow to widac ile kg poszlo , a takie czytelne podsumowanie to bedzie na koncu testu z fotkami itp

    jutro filmiki skomentuje

    pozdr

  94. Brzózka powiedział:

    Dla mnie już jest lepiej… Kupiłem większy monitor ( w dodatku panorama) i wygląda na szerszego (dużo szerszego) ^^
    A siła też idzie na + :)

  95. zyta powiedział:

    chodziło mi żeby w jednym miejscu jak da rade ile poszło gdzie, ale spoko :)

    pozdro

  96. Siodema powiedział:

    Zyta - dokaldnie, Flex i Cissus D z PRimaforce ;-)

    stawy jakos lepiej… przylozylem sie wczoraj do rozgrzewki kazdego stawu pokolei

    Vito - dokladnie tak jak piszesz - wszystko i silowo i masowo na koncu :-)

    Brzozka - ciesze sie hehe

    Znajomi mowia ze juz widza postep w sylwetce - cieszy mnie to :-)

    Zyta - z kazdego z cwiczen napisze ile gdzie poszlo ile KG przed a ile po tescie ;-)

    ________________________________________________________

    Dzien 18 23.10.08r

    Nietreningowy - a feeeeee

    Nuda, dopiero co wrocilem ze szkoly, miazga 9-10 lekcji to przegiecie

    Zarcie tez szalu nie robi w takim harmonogramie, ale gdy tylko wracam do domu nadrabiam jak moge miche

    Musze jeszcze dzis cos zalatwic, pozdrawiam!

  97. Brzózka powiedział:

    No to jak znajomi mówią to tak musi być ;) może zarzucisz jakimś zdjęciem na luzie? :)

  98. admin powiedział:

    zdjecia dopiero po cyklu !!

    zeby byl dobry efekt !

  99. Zygi powiedział:

    A tak sobie popatrzyłem że jest 98 wpisów to ja zrobie 99 żeby szczęśliwiec po mnie mógł ustrzelić 100.

  100. Nie Powiem powiedział:

    To ja będe tym szczęśliwcem:)

  101. Siodema powiedział:

    dopiero wrocilem

    caly dzien poza domem

    ze szkoly wrocilem o 15:30 a o 16 juz jechalem do Pily…

    wrocilem ok 22 a w domu jestem od wpol do 24…

    jutro napisze wiecej bo teraz to juz nawet oczy i dlonie odmawiaja posluszenstwa

    dobranoc i pozdrawiam!

  102. Siodema powiedział:

    Uuuu troche sie narobilo to tak:

    Piatek - mial byc treningowy - trening wypadl, bylem w Pile zawiezc brame do ocynkowania na ktora zeszlo cale popoludnie wiec juz nie bylo kiedy isc na trening :/

    Dieta - slaba :/

    __________________________________________

    Sobota - wczoraj

    Od 8 rano w pracy do 17…

    Dieta dobrze, rano wypilem gainera, do rpacy zrobilem sobie chleb z majonezem, szynka z indyka, twarogiem i zoltym serem, dosc duzo tego mialem oraz porcje gainera, wiec ujdzie…

    Wrocilem do domu zjadlem ryz+tunczyka, duzo ryzu - glodny wrocilem

    Pozniej Gainer a dalej to juz pizza no i jakas makrela z puszki w nocy w sosie pomidorowym u kolegi

    ______________________________________________________

    Glupio sie wczoraj czulem wsrod pijacych jako abstynent %-)

    Ale zgrzeszylem bo wypilem kieliszek wodki - za sprzedaz auta przez kolege

    No coz zdarza sie…

    Wrocilem do domu dzis i poszly owsiane z jajkami

    A teraz ryba po japonsku i 2 bulki (pszenne :D )

    Wreszcie mam czas odetchnac!!!

    Sadze ze jeszcze tydzien cyklu, max 1,5 ;-) zobaczymy do kiedy Crevo starczy :-)

    pozdrawiam!!!

  103. admin powiedział:

    ad #91

    teraz dopiero rzuciłem okiem na te filmiki i musze przyznać że trzymasz zajebistą technike

  104. Arnoldzik powiedział:

    witam wszytkich i admina:) nic tylko do przodu z masa i siłą nie ma sie co zastanawiać.trening dobra technika jest miodzio szczegolnie wiosłowanie sztanga w opadzie tułowia nie jednemu by sie to przydało zobaczyc u Ciebie jak sie to wykonuje brawo za to.motywacja jest.zaangazowanie sprzet czego wiecej trzeba chyba tylko bólu bo bez tego nie ma korzyści..inteligetny wysiłek…dieta..regeneracja i z kazdym dniem zblizasz sie do celu.jestem ciekaw Twoich fotek po cyklu.trzymam za Ciebie kciuki i oczywiście cytat który warto zebyś przeczytał
    ………..Po co być innym? Po co móc liczyć tylko na siebie? Po co robić coś, o czym inni tylko marzą? Po co dorastać do tej miłości? Nie wiem, ale wiem jedno, dobrze wykonana praca to coś niesamowitego. Więc, gdy ktoś następnym razem, zada ci pytanie za milion dolarów: „Dlaczego to robisz?” Odpowiedz mu „Spierdalaj człowieku!” Jeżeli naprawdę chcesz to wiedzieć, to ładuj sztangę i sam spróbuj.

    NO PAIN NO GAIN!!!!
    moge rzucic sugestie treningowe na temat wyciskania na płaskiej…trochę do przodu Ci sztanga opada spróbuj mieć gryf równo z łokciami zeby maks rozciągnąc klatke moze masz słabsze mieśnie naramienne i temu.ale ucz sie na błędach to najlepszy sposób.zycze powodzenia.pozdrawiam wszystkich i admina

  105. WooX powiedział:

    gdzie tu efekty? jedynie na nogach coś widać. biceps maluutki klata tez brzucha to w ogole nie ma. Marniutko, kaptury ramiona, dużo wody w rzece musi upłynąć żeby to wszystko nabrało masy. Najważniejsze to nie poddawać się i przeć do przedu. Powodzenia

  106. admin powiedział:

    kolego WooX - zdjęcia sa Z PRZED CYKLU !!!

  107. komentator powiedział:

    1. dobrze mówi kolega wyżej, przy klacie popraw troche to o czym napisał.
    2. jaka wódka?najwazniejsze to sie nie poddawać i potrafic odmówić, myslisz ze tylko ty byles w takiej sytuacji, na niejednych baletach wsrod pijących sie było na cyklu, wiecej wytrwalosci.
    3. kiedy koniec cyklu?

  108. WooX powiedział:

    to co innego, już myślalem że tak leniwie to idzie :P. dawaj fotki więc! :)

  109. admin powiedział:

    PO CYKLU !!!

    jakby dawał codziennie nie zauważylibyśmy przemiany

  110. Darus powiedział:

    kązdyc chce fotek-wytrwałości,Siódema się stara ! :)

  111. Arnoldzik powiedział:

    ja sie juz nie moge doczekać fotek po cyklu musze tez powiedzieć ze siódema ma dość dobry układ kostny jak widać na fotkach….dajesz siódema dajesz….

  112. Jadzia powiedział:

    ale z Ciebie obleś ! BLEEEEEEEEEEEEEEEE……….

  113. Zi3l0k powiedział:

    też się doczekać nie mogę i z niecierpliwością śledzę tego bloga : ) mam nadzieje że chłopak nas nie rozczaruje :] swoją droga też z chęcią pobawił bym się w takie opisywanie swojego cyklu : ) mogło by być fajnie i można by się wiele nauczyć dzięki krytyce ludzi którzy żyją tym gównem :)
    pozdr0

  114. karo powiedział:

    Jadzia sama jesteś oblech , Kuba jest całuśny!

  115. Siodema powiedział:

    Arnoldzik - dziekuje za tak poztywne slowa, ale droga dluga, choc moge smialo powiedziec ze po cyklu bedzie juz znacznie blizej i mam nadzieje ze efekty Was zadowola :-)

    Nie ma skrotow w tym sporcie wiec albo jestes wytrwaly albo wypierdalaj :-)

    Wox- masz racje, serio

    komentator -

    1. ok postaram sie na kolejnym, treningu klatki :-)
    2. gdybym nie umial odmowic to lezalbym podczas tego cyklu juz z 10 razy nejabany pod stolem a pozniej w lozku ;-)
    3. Kwestia konca tego tygodnia

    Darus - staram sie jak moge tylko ;-)

    Arnoldzik - hmmm szczerze to powiem Ci ze gorszej genetyki miec nie mozna juz…
    Moze gdybym mial jeszcze duza szersza miednice to mogloby byc gorzej

    Jadzia - nikt nie moze byc idealny na tym swiecie :-)

    Zi3l0k - sprobuj samemu - dobra rzecz, pilnujesz sie tym samym co jest wielkim plusem tego wszystkiego :-)
    mam nadzieje ze efekty Cie zadowola :P

    Dzis 27.10

    Poniedzialek

    Dzien treningowy - dopiero co wrocilem ze szkoly - jem owsiane i jajka i bede lecial na okolo 17 godzine na trening, mam nadzieje ze nie bedzie tloku dzis - bo nie nawidze tego ;]

    Pozdrawiam!

  116. Siodema powiedział:

    karo - kazdy ma wlasne opinie na rozne tematy

    nie musisz mnie bronic bo nie wymagam od “Jadzi” by uwazala cos co nie jest zgodne z jej zyciowymi pogladami

    pozdrawiam

  117. Zi3l0k powiedział:

    ja np nie mam problemów z pilnowaniem się co do diety, treningów czy suplementacji … moim problemem są kobiety, alko i weekendy =/

  118. Zi3l0k powiedział:

    dodam jeszcze ze ja już swój jakiś cel w tym sporcie osiagnełem… mam coś ale za cholerę nie wiem teraz w która stronę mam iść… czy ciągnąc to dalej i może dzięki temu coś osiągnąć… czy dać sobie spokój i się bawić puki jeszcze młody jestem… a jak każdy wie ciężko pogodzić te dwie rzeczy razem…

  119. admin powiedział:

    ZIELOK , pokaż kilka fotek sylwetki

    a ile masz lat ?

  120. WooX powiedział:

    Zi3l0k nie robisz tego zawodowo więc nie ma co się katować. jeśli robisz cykl kreatynowy to oczywiście alkohol wypadało by ograniczyć. Dieta - co do diety dużo białka i węglowodanów mało tłuszczu. z braku czasu najlepiej zainwestować w białko np WPC ostrowi. ja to wpieprzam 60g dziennie + białko z innych produktów. nawet nie staram sie ograniczać w produktach zawierających tłuszcz. Niestety aktualnie mam kontuzje stawu łokciowego, nie mam zielonego pojęcia kiedy to się wyleczy i jak to leczyć więc mam przerwe :(. brzuch ćwicze nadal, świat się może walić palić ale i tak trzymam sie ustalonych dni treningu. jak jest weekend i impreza to robie przed imprezą , pod prysznic i na party, gorzej jak wracam po 10 h +2 h dojazdu z uczelni.. wtedy jest ciężko… co do supli to kulturystyka tanim sportem nie jest jeśli zalezy komuś na szybkich efektach przy mniejszym (ale nie małym!) nakładzie pracy.

  121. Zi3l0k powiedział:

    mam wkleić tutaj ? ;p poczekaj jakiś czas zrobię coś na czasie bo tak to nie mam żadnych Świerzych fotek… jakieś z przed roku mam tylko :) a lat mam 21 ;p

  122. Zi3l0k powiedział:

    wiem dokladnieo co chodzi w tym gownie przez 2.5 roku jestem juz od tego wszystkiego totalnie uzalezniony… planowanie dnia tak zeby jesc odpowiednie posilki brac suple i zoptymalizowac trening do granic mozliwosci : ) do tego szkola praca kobieta imprezy sprawiaja ze brak czasu na wszystko…i z czego tu zrezygnowac… dylemat dnia : D może zrobić ankietę ? :D
    Z czego byś zrezygnował gdyby brakowało Ci czasu ?
    1. siłownia
    2. kobieta
    3. praca
    4. szkoła
    5 imprezy
    itp itd admin powinien nad takim czymś pomyslec haha : D
    nie no zartuje sobie sobie… tym czasem lecę na siłke ; )
    Pozdr0

  123. admin powiedział:

    dla chcacego nic trudnego , da sie połączyć , nawet 2 szybkie a ciężkie FBW w tygodniu już ci dadzą wiecej niż pierdzenie w stołek , do pracy, szkoły bierz jedzenie ze sobą w pojemnikach wtedy wyjdzie cie o niebo taniej niż stołowanie sie w restauracjach na mieście i pozwoli utrzymać diete , imprezy jak najbardziej byleby nie przesadzać z alko i narko , a kobieta… jak kocha to zrozumie :)

  124. Siodema powiedział:

    kobieta - to pierwsze z czego ryzgnuje, zrezygnowalem raczej …

    szkola - tu roznie raz tak raz inaczej

    praca - to moje jedzenie - nie da sie zrezygnowac

    imprezy - nie ograniczam

    jesli sie chce to na wszystko mozna znalezc czas :-)

    pozdrawiam

  125. Siodema powiedział:

    Ufff

    No to po treningu:

    Dzis Trening “B”

    1. Front SQ: 8×48kg 5×53kg 5×63kg 5×73kg
    2. Podciaganie: 8×0kg 8×0kg 10×0kg 11×0kg 9×0kg
    3. Wznosy w opadzie: 11×10kg 10×10kg 10×20kg 10×20kg
    4. Wyciskanie na barki stojac: 5×38kg 5×43kg 5×48kg 5×53kg
    5. Wyciskanie hantlem zza glowy JEDNORACZ: 10×9kg 5×12kg 5×15kg 3×18kg

    Dodatkowo brzuch i w miedzyczasie lajtowo lydki :-)

    Komantarze:

    1. LEkko ale schodzilem na 4 serie - odpuszczam takie katowanie kosztem techniki :-)
    2. Lepiej czuje bez ciezaru gdy kontroluje caly czas ruch
    3. Lekko - nie bylo dzis MC bo w piatek chce zaatakowac nowy rekord na serie x5 :-) by miec do podsumowania
    4. Dosc lekko szlo, ostatnia seria ostatnie powtorzenie z pomoca nog
    5. Pierwsze 2 serie bez wysilku 3 seria juz ok a 4 ciezko :P to lubie

    Lydki - lajtowo wiec nie ma co opisywac wielce :-)

    Brzuch - ciezko, ostatnie 2 treningi nie robilem wiec dzis palilo hehe :D

    Trening ogolnie udany, co mnie cieszy :-)

    Pozdrawiam

  126. zyta powiedział:

    Z310k - mówisz jakbyś conajmniej już na emeryture chciał iść hehe, jakinmasz staż?? Co do rezygnacji z siłki \jak dla mnie nie ma takiej opcji to już przynajmniej jak dla mnie nałóg, mechanizm wiem że dzisaij np pon to ide na siłke i klate katuję , coś jak mycie sie po przebudzeniu. Co do posiłków to da rade wszystko pogodzić człowiek i tak przecież musi jeść nawet jak nie uprawia kulturys. śniadanie chwila czasu jajecznica czy płatki kurczak naryżu ile to 10min i ryż gotowy w tym czasie kurak sie gotuje, w razie czego tune z puszki można wyciągnąć a w ostatecznośći gainerka walnąć. Tak jak pisał admin można przygotować wcześniej w puszkę i do przodu :)

    DZiewczyna z niej tez nie mozna rezygnować.

    A mam takie pytanie jakie masz osiągniecia w kult. że sie wahasz ?? W sumie można dobrze pożyć imprez. nawet jak sie ma te wszystkie obowiążki wszystko to kwestia przyzwyczajenia i rozłożenia w czasie wszystkich czynności.

    pozdroawiam :)

  127. Siodema powiedział:

    dokladnie

    zawodowcem nie jestes

    wiec sie nie ograniczaj - cwicz rekreacyjnie :-)

    eeeeee jesli mi kobieta postawila ultimatum - silowni czy ona - z bolem ale wyszlo ze silownia :P

  128. admin powiedział:

    nie no panowie ale teraz to w drugą skrajność idziecie i wychodzą jakieś krzywe wnioski

    masz sie starać !!

    i troche jednak ograniczać !!

    złoty środek !!

  129. Zi3l0k powiedział:

    Ja osiągnięć nie mam żadnych , bo trenuje jak narazie sam dla Siebie…
    Staż mam krotki bo zaledwie 2.5 roku…ale zdążyłem się od tego uzależnić…Dobrze wiem żeby osiągnąć jakiś sukces w każdym sporcie trzeba poświęceń, a kulturystyka jest tego chyba największy przykładem… Jak wiadomo uzależnienia doprowadzają Cię do stanów skrajności. Nie wystarcza ci to jak wyglądasz bo zawsze chcesz więcej i więcej a z tym idzie więcej żarcia, snu, treningów, supli i wszystkie konsekwencje jakie są z tym związane. Niestety czas płynie nieubłaganie, więc czy chcesz czy nie z czegoś trzeba zrezygnować albo ograniczyć…

    A co do Kobiet to z nimi też jest naprawdę ciężko, w moich przypadkach najczęściej miałem problem z tym ze jestem nudny i strasznie przewidywalny bo staram się planować każdy dzień pod trening…o tej porze jem o tej jestem na siłce o tej śpię itp itd… wiec co weekend praktycznie nie wytrzymuje i imprezuje, zawalam, dietę i popijam ;p

    Dobra bo chyba za bardzo się rozpisuje i zaczynam już głupoty wypisywać : D

    Pozdr0

  130. zyta powiedział:

    Sam mam koło 2,5 czy 3 nie wiem już :D, ale jak dla mnie to szkoda by było tyle przerzuconego ciężaru na siłce żeby to wszystko zniszczyć poprzez alkohol, imprezy czemu nie można je traktować jako aeroby hehe, zawsze można dobrą stronę znaleść :) Myśle że jak zrobisz odmiane np. trening bedziesz prowadził rano czy wieczorem zakładając że tera prowadzisz w południe to myśle że to będzie w pewnym stopniu cos nowego dla organizmu, jakieś pobudzenie, sam czasami zmieniam sobie tak, ale to zalezy w moim przypadku od pory roku :)

    pozdro :)

  131. Zi3l0k powiedział:

    muszę nauczyć bawić się bez alko… : )

  132. Arnoldzik powiedział:

    uuuu Zi3I0k jeśli bawisz sie z alko to ja tylko moge sie domyslac jak wyglądasz:-b ja mam 20lat i piłem moze 2razy w zyciu a tak to juz ok 3lat nawet kropli a dlaczego?z wielu powodów ale najważniejszy to cel…wielki biceps i zazdrość kolegów ktorzy nie umieją sie wziąc w garść i osiągnąc 35 w bicepsie hehe:-b a alkohol w tym sporcie gra ważna role zwłaszcza Vódeczka bo po co męczysz sie tydzień jeśli walniesz kielicha a co innego lampka dobrego winka z piekną kobietą:) siódema ile razy jesz w ciągu dnia?i ile mozesz przytyć w ciągu jednego miesiąca.

  133. Zi3l0k powiedział:

    oj Arnoldzik to co Ty się domyślasz to mnie szczerze za bardzo nie obchodzi ale mogę się założyć ze się mylisz : )
    oO 2 razy w życiu stary na jakim świecie ty żyjesz ????!!!! i co 35 w bicepsie ? damnnnn : D

  134. Siodema powiedział:

    Wczoraj 28.10 - Nietreningowy

    Nuda

    Po szkole pojechalismy do Pily z kumplem po brame z cynkowni - sie nadzwigalem troche

    Wrocilismy opykalem w miedzyczasie prawie 2 czekolady

    A wczoraj posilki do wyjazdu - bajka pozniej przez wyjazd gorzej i pod wieczor ryz+tuna - pycha

    Ok 22 zwinalem sie juz spac bo bylem zmeczony no i spalem do 10 wiec dzis na treningu powinno byc super!

    Postaram sie cos nagrac

    Pozdrawiam!!

  135. zyta powiedział:

    35 w kablu to jeszcze pare beczek kapusty musiz zjeść hehe bez obrazy :PP

    Nie chodzi o to ile w miesiąc można przytyć tylko chodzi o to ile z tego jest czystego mięsa a w miesiąć czystego miesa napewno w kg nie można liczyć, wiadome czystym miesem nie da sie nabierać, ale należy sie przynajmniej starac, co z tego że ktoś 3-4kg przytyje w miesiąć, jak większość to tłuszcz i nie ma co sie oszukiwać ale taka prawda. Wiadome czasami dobrze przytyć pare kilo tak la zabezpoieczenia mięśni i przydaje sie to do pokonywania stagnacji na siłce, ale wg. mnie można tak na krótką metę.

    Wracająć do tego bicepsa to w sumie 35 zależy jak na to patrzeć wiadome dla jednych to dużo dla drugich mało ale nawet te 35 może fajnie wyglądać jak fajnie wygląda resszta ciała, oczywiście muszą być zachowane proporcje itd. Wiadomo gość który waży 80 90kg i ma 35 w łapie to już to tak pięknie nie wygląda. Tak jak mówie wszystko kwestia proporcji :)

    pozdro :)

  136. PedzaceCyce powiedział:

    Na pierwszy rzut oka jak patrze na filmiki mysle ze wyciskanie na lawce plaskiej nie jest wykonywane do konca poprawnie.
    Wg mnie, lokcie kieruja sie w zlym kierunku, chwyt jest zbyt waski (chyba ze z zalozenia pracujemy nad wewnetrznymi rejonami klatki, albo ustawienie kamery tak mi to przedstawia). Mysle ze ustawienie nadgarstkow rowniez mozna poprawic, ale nie widac tego dokladnie na filmiku.

    Ogolnie technika jest calkiem, dobra tylko sproboj zastosowac uwagi ktore podalem, byc moze dzieki temu bedziesz umial lepiej wyizolowac piersiowe przy wyciskaniu, bo mam wrazenie ze mocno angazujesz tricepsy.

    Odsyłam tutaj do punktow:
    UŁOŻENIE DŁONI
    POZYCJA RAMION

    Technika wyciskania sztangi
    Wyciskanie sztangi na ławeczce jest jednym z podstawowych ćwiczeń angażujących górne partie ciała. Jako element trójboju siłowego stało się również oddzielną dyscypliną sportów siłowych.

    W pogoni za uzyskaniem maksymalnych ciężarów w dyscyplinie wyciskania sztangi na ławeczce stosuje się wiele rozwiązań ułatwiających to ćwiczenie. Wszystkie techniki, które omówię aktualnie mogą być wykorzystane podczas oficjalnych mistrzostw Polski, Europy lub Świata organizowanych wg zasad federacji IPF. W turniejach oraz na prestiżowych zawodach, dopuszcza się stosować pewne rozwiązania, dzięki którym możliwe jest osiągnięcie lepszych wyników siłowych. Pomijając zastosowanie specjalistycznego sprzętu (koszulki), zaprezentuję różnice pomiędzy siłowym a klasycznym wyciskaniem praktykowanym podczas treningów kulturystycznych. Przedstawię sposób ułożenia ciała, który gwarantuje osiągniecie lepszych wyników w wyciskaniu sztangi. Zastosowanie nowych elementów z reguły nie przynosi oczekiwanych efektów na pierwszym treningu, ponieważ musi minąć czas potrzebny na adaptację. Wprowadzanie zmian związanych z techniką wyciskania, powinno odbywać się stopniowo i systematycznie. Z doświadczenia wiem, że nie dobrze jest wprowadzać jakiekolwiek innowacje zbyt drastycznie, tym bardziej kilka dni przed zawodami, lub biciem rekordu życiowego.

    UŁOŻENIE DŁONI

    Zarówno w przypadku wyciskania siłowego jak i klasycznego należy się przede wszystkim skoncentrować na prawidłowym ułożeniu dłoni na gryfie sztangi. Jest to wyjściowy element, który zagwarantuje prawidłowy tor ruchu podczas wykonywania boju. Przegub nadgarstka powinien znajdować się w pozycji jak najbardziej bezpiecznej, żeby zminimalizować naprężenia, tym samym ryzyko kontuzji. Ułożenie zaciśniętej dłoni na gryfie powinno spełniać następujące warunki: - wierzchnia płaszczyzna dłoni powinna być ułożona w miarę możliwości równolegle względem przedramienia. Powinno się dążyć do ułożenia dłoni w linii przedramienia, podobnie jak podczas prostego, technicznego uderzenia pięścią w worek treningowy. Nie powinno się wyginać pięści ku górze, co jest najczęściej popełnianym błędem w wyciskaniu. Zbyt mocne zgięcie nadgarstków powoduje tendencję do “składania” łokci w stronę tułowia. Przyczynia się to do znacznego zwiększenia naprężeń w obrębie stawów, co może wywoływać przykre kontuzje. - dłoń powinna być lekko skręcona kostkami małego palca ku górze względem osi gryfu, co oznaczyłem na fotografii. Pamiętać należy o tym już podczas zamykania pięści - otwartą dłoń układamy od samego początku z lekkim ukosem. Pozycja ta zapobiega “składaniu” się łokci, podczas boju oraz stabilizuje tor wykonywanego ruchu. W celu uniknięcia kontuzji oraz uzyskania optymalnego toru ruchu podczas wyciskania maksymalnie dozwolonym szerokim uchwytem, opracowałem sposób ułożenia dłoni na gryfie.

    Podczas ruchu pozytywnego w pewnym momencie znaczne obciążenie przejmują mięsnie trójgłowe ramienia. W stosunku do mięśni piersiowych jest to mniejsza grupa mięśniowa i trudniej wykształcić w niej siłę pozwalającą na wyciśnięcie maksymalnego ciężaru. Proponuję wiec maksymalnie wyeliminować zaangażowanie tricepsa w początkowej fazie ruchu. W tym celu należy zastosować maksymalnie dozwolony szeroki uchwyt sztangi. Według przepisów rozstaw dłoni na gryfie nie może przekraczać 81cm. Oznacza to, że nie można ułożyć dłoni szerzej, odsłaniając oznaczone punkty na gryfie. Najlepiej ułożyć dłonie zakrywając palcami wskazującymi wspomniane punkty (ułożenie węższe jest dozwolone bez ograniczeń). Osoby niskie o krótkich dłoniach uzyskują (przy opuszczeniu sztangi) już przy maksymalnym dozwolonym rozstawie dłoni kąt rozwarty w stawach łokciowych, co automatycznie skraca ruch gwarantując jednocześnie wyciśnięcie większego ciężaru. Jest to wiec indywidualne dla każdego. Bardzo szeroki uchwyt może doprowadzić do kontuzji przy wyciskaniu maksymalnych ciężarów przy źle ułożonych dłoniach i nadgarstkach. Wspomniane skręcenie nadgarstków jest wiec bardzo istotne przy szerokim rozstawie dłoni.

    POZYCJA RAMION

    Przedramiona podczas wykonywania ruchu powinny być ułożone prostopadle do podłoża. Patrząc na wyciskającego z góry, gryf powinien “zakrywać” ramiona. Łokcie nie powinny wystawać poza linie gryfu, ponieważ obciąża się wówczas zbyt mocno grupy mięśniowe wspomagające ruch. Ułożenie łokci pod gryfem gwarantuje maksymalne wykorzystanie siły mięsni klatki piersiowej oraz zapobiega kontuzjom stawów barkowych. Powinno się dążyć do zaangażowania podstawowych grup mięśniowych uczestniczących podczas wykonywania ćwiczenia eliminując zaangażowanie mięsni wspomagających. Mięśnie wspomagające odgrywają bardzo ważną role przy stabilizacji ruchu, podczas konieczności wykonania czystego powtórzenia. Działają jak “stery” utrzymują prawidłowy tor ruchu. Nie można o nich zapominać w czasie treningów. Po opanowaniu odpowiedniego toru, mamy pewność, że ćwiczenie zostanie wykonane technicznie i prawidłowo, a co za tym idzie uzyskamy większą sile.

    UŁOŻENIE TUŁOWIA

    Podstawowym elementem wyciskania siłowego, jest maksymalne skrócenie ruchu, dzięki czemu podczas boju wykonujemy mniejsza pracę, tym samym zużywając mniej energii. Można tego dokonać poprzez uniesienie klatki piersiowej ku górze, stosując technikę mostka, co znacząco skraca ruch. Wysokość mostka jest indywidualna i zależy od giętkości kręgosłupa. Można ją jednak wytrenować wykonując dodatkowo ćwiczenia rozciągające mięsnie brzucha oraz wzmacniające mięsnie grzbietu. Przed samym przystąpieniem do treningu z zastosowaniem mostka należy pamiętać o prawidłowej rozgrzewce również dolnych partii ciała, co w rezultacie umożliwia lepsze zastosowanie techniki mostkowania.

    Należy również wspomnieć o zsunięciu łopatek oraz spięciu mięsni pośladkowych, co zmniejsza odległość gryfu sztangi od klatki piersiowej w wyjściowej fazie ruchu nawet do 30%. Wg moich obliczeń w przypadku klasycznego wyciskania zakres ruchu wnosił: 34cm natomiast przy zastosowaniu mostkowania, ze zsunięciem łopatek oraz spięciem pośladków uzyskiwałem zakres równy 24cm. Pomiary wykonywałem przy małych ciężarach (100kg) wiec przy maksymalnych otrzymałbym jeszcze większą różnice.

    Dodatkowo należy zwrócić uwagę na dwa obrazowe argumenty uzasadniające zastosowanie techniki mostkowania w celu zwiększenia siły. Pierwszym z nich jest fakt, że najczęstszym odruchem (wynikającym z anatomii człowieka) jest uniesienie pośladków podczas walki z maksymalnym ciężarem. Powoduje to zmianę ułożenia tułowia w podobny sposób jak przy mostkowaniu. Taka forma “automatycznego” oszukiwania potwierdza fakt, że więcej wyciśniemy w takiej pozycji. Drugim argumentem jest przesunięcie w kierunku przepony punktu opuszczenia sztangi na klatkę piersiowa. Dolne partie klatki piersiowej posiadają najwięcej włókien mięśniowych, wiec jest to najlepszy punkt opuszczenia sztangi dla siłowego wyciskania. W przypadku ułożenia ciała na płasko - klasycznie, opuszczenie sztangi na dolne partie klatki spowoduje składanie łokci w stronę tułowia, jednocześnie wywołując niebezpieczne naprężenia w mięśniach wspomagających.

    UŁOŻENIE NÓG

    Według zasad IPF nie można oderwać stopy od podłoża podczas wykonywanego boju. Można natomiast zastosować tzw. krawędziowanie stóp, które zmniejsza prawdopodobieństwo oderwania stopy podczas maksymalnego wysiłku, oraz pozwala uzyskać większa stabilność podczas techniki “mostkowania”. Krawędziowanie również pozwala na mocniejsze mostkowanie przy założeniu, ze pięty musza dotykać podłoża. W klasycznym ułożeniu stóp dawniej stosowało się wysokie obcasy, które zapobiegały odrywaniu się stóp. Podczas krawędziowania uzyskuje się dodatkowe “wpięcie w podłogę”, co umożliwia stabilne utrzymanie pozycji podczas mostkowania. Bardzo częstym błędem dyskwalifikującym czyste wyciśnięcie jest oderwanie pośladków od ławki. Zdarza się to nawet najlepszym przy maksymalnych ciężarach zwłaszcza, gdy na zawodach organizatorzy przygotują niższe ławeczki. Można temu w pewnym stopniu zapobiec, dodatkowo zsuwając kolana. Technika ta pozwala przytrzymać udami prawidłową pozycję. Stosując się do moich zaleceń na pewno poprawisz wynik w wyciskaniu, i będziesz mógł śmiało powiedzieć, że rekord został czysto zaliczony.

    Opracował: Paweł Giłka

    Czekam na fotki po cyklu, jestem mocno ciekawy jak Ci to wyjdzie, pozdrawiam i zycze powodzenia!

  137. PedzaceCyce powiedział:

    Aha, bole przy wysokim natezeniu treningow tez moga byc wlasnie spowodowane tymi szczegolami o ktorych mowie, szczegolne lokcie i nadgarstki, troche nawet obrecz barkowa.

  138. Siodema powiedział:

    Pedzace cyce - jest jak mowisz

    bole lokci nadgarstkow i zdarzylo sie raz czy dwa obreczy barkowej ;-)

    ale juz jest lepiej :-)

    zaraz dam wypiske z treningu tylko skoncze chlac gainera i wrzuce filmiki na YT

  139. Siodema powiedział:

    Wypiska z treningu

    TRENING A:

    1. WL: 5×65kg %-) 5×70 5×75 (FILMIK) 5×85kg (FILMIK), 12×60kg - bardzo szeroko
    2. Wioslowanie nachwyt: 5×40 kg 5×55kg 5×60kg (FILMIK) 5×65kg (FILMIK)+podciaganie 8 razy od razu po :-)
    3. Uginanie przedramion ze sztanga: 12×30kg 10×30kg 8×26kg 15×20kg
    4. Wyciag stojac: 10×15 kg %-) 15×20kg 12×28kg 10×31kg
    5. SQ: 5×80 5×85 5×90 5×95 3×103kg

    Komantarze:

    1. Letko szlo :D choc w ostatniej serii juz ciezej, na pierwszym filmiku trzymalem szerzej - co pewnie bedzie widac, a na ostatniej znow wasko :/ kij wie czemu
    Seria dodatkowa - dziwnie mi sie robilo az tak szeroko, ale klatke bardzo to wymeczylo, choc ciezko bylo mi zapanowac nad sztanga, ale ogolnie ok
    2. Dosc dobrze szlo, nie narzekam
    3. OGolnie dobrze jak na mnie, choc nie wiem dlaczego zawsze mam wrazenie ze jest slabo ;-)
    4. Letko - nawet za letko ale nie chcialem Triceratopsa :D juz za bardzo katowac
    5. KAtastrofa - bole kolan, narzekanie, do dupy sie robilo i gdyby nie to ze robilem dzis Trening z Glacą to chyba poszedlbym w pizdu do domu nie robiac siadow - a tak 103×3 w ostatniej, moze i 4 bym wymeczyl ale nie chcialem juz kolan meczyc :-)

    Ogolnie trneing spoko, chodz te bole kolan troche wkurzaly i deprymowaly

    a to Creashot przed treningiem:

    pozdrawiam! :-)

    Filmiki:

    Wg kolejnosci:

    WL 5×75kg

    http://pl.youtube.com/watch?v=HTxffussLhA

    WL 5×85kg

    http://pl.youtube.com/watch?v=uQxYbtLr6TU

    Wioslo 5×60kg

    http://pl.youtube.com/watch?v=0lKE7gb4LKg

    5×65kg

    http://pl.youtube.com/watch?v=W56B0Rxqv0E

    Wyciag Triceps 12×28kg

    http://pl.youtube.com/watch?v=XUxxyxDHW0Y

  140. Zi3l0k powiedział:

    Siudema.

    Szczerze mówiąc nie rozumiem tych twoich treningów. Jaki sens ma robienie takich seri 1. WL: 5×65kg %-) 5×70 5×75 (FILMIK) 5×85kg (FILMIK), Jeśli na ostatnią serie robisz 5×85 na zmęczeniu to pierwszej seri 5×65 to ty nawet nie odczujesz… Moim zdaniem jest to bez sensu bo przecież chodzi o to żeby tak dobierać cieżer tak aby w ostatnim powtórzeniu każdej seri być maxymalnie zmęczonym…No ale to jest tylko moje zdanie.
    Pozdr0

  141. Siodema powiedział:

    opykalem gainera, makaron z barszczem i jajka, pake chipsow i sok jablkowo-mietowy i teraz znow chlapne gainera na noc i do spania

    yo :-)

    dobranoc

  142. impakero powiedział:

    gainer na noc, pozdro

  143. zyta powiedział:

    wg. mnie przypomina to 5×5 zmodyfikowany :), chodzi w tym o to żeby wstępnie zmęczyć mięśnie i poprzez te lżejsze ćwiczenia wpompować krew do organizmu, później wiadome ciężej i powinno sie dokładać co tydzień cięzar o pewną ilość żeby cały czas pobudzać mięśnie to rozwoju, jest trochęjakby lżej dokładać bo robisz zakres 5 ruchów niż w przypadku np.10. Taki trening to ma sens stosowania przez dłuższy okres :)

  144. PedzaceCyce powiedział:

    Na noc gainera walisz ? ;o

  145. PedzaceCyce powiedział:

    Sproboj poprawic troche ta technike…

    Zwroc uwage na to, zeby przedramiona szly prostopadle do ziemi, a sztanga “zakrywala” ramiona…

  146. Arnoldzik powiedział:

    witajcie.uhhh Zi3l0k ja podałem tylko przykład z życia wzięty.nie mam zamiaru z nikim tutaj konkurowac bo zasada jest jedna zawsze sie znajdzie większy chyba ze nie masz 36cm w obwodzie bicepsika hehehe.ZYTA ma racje w tym co pisze.tylko ze jest tak ze gdy sie robi plan na mase to sie liczy masa a nie rzeźba,a ta uwage o klatce juz dawno napiasłem;-b ja na noc ja proponuje tuńczyk i ser biały tak według mnie jest idealnie.pozdrawiam

  147. Siodema powiedział:

    impakero, PedzaceCyce - tak gainera na noc

    ja moge sobie na to pozwolic :-)

    Zi3l0k - jest to wlasnie trening 5×5 podzielony na 2 czesci, czesc A oraz czesc B

    opracowany i wykonywany za namowa Iversona z sfd, ktory naprawde ma pojecie, skorygowany przez Puma666 ;-)

    PedzaceCyce - sek w tym ze chwytajac o “niebo” szerzej nie czuje juz takiej pracy srodka klaty na ktorej poniekad mi najbardziej zalezy…

  148. zyta powiedział:

    ser biały zawiera kazeinian czyli największe dobro jakie może być na noc wchłania sie około 7h więc jest idealny, rybka też jest dobra ale w połączeniu bo sama to raczej nie chyba że ktoś wciąga ją z omega lub błonnikiem co baardzo spowalnia wchłanianie, ale polecam przedewszystkim ser biały !!

    pozdro

  149. zyta powiedział:

    mimo że bbłonnik sie kojarzy z przyśpieszaniem to co do wchłaniania biłka spowalnia jego wchłan.

    pozdro

  150. karo powiedział:

    mmhhmmmm Kubuś juz sie nie moge doczekać zdjęć po cyklu :*

  151. Siodema powiedział:

    siema

    Wczoraj byl nietreningowy - masakra dzien

    Od 8 do 19:43 w pracy :|

    Zapi.r.dal na maxa…

    Wieczorem nie mialem nawet sily by piernac :/

    Ale za to jestem juz 70 zl blizej wyjazdu do Tropican Island 11 listopada :)

    Dzis lub jutro zrobie ostatni trening i damy *****PODSUMOWANIE CYKLU*****

  152. Zi3l0k powiedział:

    czekamy na to !

  153. Arnoldzik powiedział:

    czekamy z niecierpliwością….pamiętaj zeby zrobić fotki w tym samym pomieszczeniu i oświetleniu co poprzednie.pozdro

  154. impakero powiedział:

    jak zapierdalasz 12h za 70 zł to ładnie cie dymaja :D

  155. majer powiedział:

    czekamy zobaczymy co mozna osiagnac przez miesiac… a sam stojac przed lustrem widzisz jakies postepy?

  156. Siodema powiedział:

    impakero

    takie zycie niestety…

    coz poradze, nie ma lepszej roboty w mojej miescinie

    majer

    tak, widze :-)

  157. Grammatikk powiedział:

    Czekam na podsumowanie i fotku Kuba:) Jestem ciekaw czy masa ruszyła na plus.

  158. majer powiedział:

    wszyscy czekaja z niecierpliwoscia:D

  159. zyta powiedział:

    czekamy czekamy :)

  160. sylvo powiedział:

    chuuudo….laduj weglowodany, tylko tak zlapiesz mase.

Skomentuj