Degustacja supli kilka fotek Akop Szostak - “Suplementy białkowe”
stycznia 12

Dobra, koniec dywagacji dzisiaj Arnoldzik zaczyna szamać NOX-CG3 .

Fotki startowe :

aha, wprowadzam pewną zmianę od testu Siódemy , teraz kolejne wpisy Arniego będą umieszczane w nowych postach a nie w komentach jak było u Kuby, zobaczymy która forma wyjdzie ciekawiej!

A to supelek, otwarty, ready to use :)

18 komentarzy do wpisu “Arnoldzik – test, start!”

  1. Arnoldzik powiedział:

    witam:)
    moze najpierw o wrażeniach:smak wyjątkowo miły.słodki.
    pompa no oczywiście była i to rewelacja takze,czułem ze moge wycisnąć wiecej ale za bardzo bolało w sensie ze piekło.PAIN!:-b
    moj trening bedzie taki

    poniedziałek klatka plecy
    sroda barki łapy
    piatek przysiad.martwy ciąg.klatka
    sobota barki łapy
    w dni nietreningowe brzuszki:):)

    trening poszedł pomyślnie…
    klatka płasko 20×50kg,8×80kg,8×90kg,2serie100kgx6powtorzen,4×110 i czułem jednak ze pompa mnie krepuje ale zobaczymy w piątek

    skos:8×50,8,60,6×65,4×80
    poręcze: 12x 10×10kg,8×20kg,6×25kg
    pzrenoszenie hantelka w tył w poprzek ławki 12×17kg,10×27kg,8×32kg,6×37kg

    drązek 8x 8×5kg i te dwie serie szeroko teraz wąsko 2serie po 6 powtórzeń z 10kg
    wiosłowanie w stylu Arnolda czyli opuszczam sztange do palców stojąc na ławce na filmikach na yputube to jest polecam 10×40kg,8×50kg,2serie 60kg po 6powt i 6razy70kg
    miotła lub maczuga czyli podciąganie końca sztangi do klatki licze samo obciązenie bez gryfu 8×40,8×50,6×60,6×70kg
    kaptury 20×50,15×60,15×70,15×70 i do tego serie na szyje:-b łączone
    zwijanie sztangi w oparciu o ławke 15×30kg,10×35kg,2serie po 6×40kg i do tego zwijanie linki z obciązeniem 2szybkie serie z 10kg(polecam)

    ogólne wrażenia to takie ze szło tak gładko płynnie..nie czułem za bardzo ze sie męcze…czułem spokoj.i taką lekkość.i bardzo mnie ciesza wrazenia po treningu…czyli nie siadłem wiecie taki ze ledwo na oczy widze..czepie sie czy cos tylko tak fajnie…wiec jestem zadowolony w pełni a to pierwszy dzień dopiero.jestem ciekaw jak to podziała na łapy w środe bo rece cholernie męcze:)pozdrawiam serdecznie
    aha i juz w poniedziałek mam nadzieje ze do głównych cwiczen dodam po 5kg w serii:-)

  2. Zygi powiedział:

    Czyli powder nie tabletki. Powodzenia.

  3. Zi3l0k powiedział:

    Good Luck ! : )

  4. zyta powiedział:

    no lecisz chłopie lecisz !! :)

    ciekaw jestem tego supla,

    jest masiasto ale źle nie jest :)

  5. Łapa powiedział:

    troche nie bardzo ze prawie wszystko po 2razy w tygodniu…… ale zobaczymy jakie bedą efekty. powodzenia

  6. Arnoldzik powiedział:

    no spoko łapa…dla mnie jak najbardziej taki trening odpowiada…przynajmniej sa efekty:) a Ty jaki trening preferujesz?

  7. yellow powiedział:

    Trening ostry :P powodzenia zobaczymy jak z siłą :D w sumie 100zł cenowo tragedii nie ma jak będzie dobrze to na pewno spróbuje :)

  8. Arnoldzik powiedział:

    trening ostry ale mam zamiar jeszcze skatować brzuch i w nietreningowe robic ABS…moze to zaskutkuje w jakies spalenie tłuszczyku choc do tego jeszcze sie nie przykładam.jestem ciekaw jak podziała ta odzywka jutro na mnie…nagram jakies filmiki z treningu i wrzuce.pozdrawiam

  9. Krisi powiedział:

    Czujesz po niej pompe??

  10. Siodema powiedział:

    powodzenia Arnoldzik!

    super sylwetka :-))

  11. Arnoldzik powiedział:

    Krisi…tak czuje.w dni nietreningowe po porcji rano takze:)

  12. zyta powiedział:

    a arnoldzik jakie wcześniej treningi robiłeś ??

  13. Arnoldzik powiedział:

    ZYTA zawsze robie sobie plany masa i siła według Arnolda:)pasuje mi ten plan i narazie i tu odpukac fajnie mi idzie na nim.
    jaki robiłem podobny do tego co teraz tutaj mam rozpisany moja siłka jest mała…ławka..sztanga..gryf łamany..hantle ze spie*** zaczepami i drązek nie jest eksklusive ale ważny jest cel:) zawsze sie starałem robic 5serii w głównych ćwiczeniach i po 3-4serie w pomocniczysz planem 10,8,6,6,6 albo 12,10,8.6.6 i 8,8,6,6,4 i to zmieniam na 5×5 taki mam sposob:) w pomocniczych 10.10.6.6. albo 8,8,6,6 czemu tak bo robie 2serie ciezarem powiedzmy takim średnim a 6juz dośc dużym zeby jednak zaatakować włókna na ktorych mi zalezy.myśle ze to dobry sposob:)
    tak w skrócie zeby to było przejrzyste to na wieksze partie 3-4ćwiczenia na mniejsze 2-3ćwiczenia trening 4razy w tygodniu kazda partia 2razy w tygodniu i tutaj też mozna sie bawic w intensywność…cięzar…kazdy musi cos do siebie dopasować nie ma tak ze weźnie ktos jakis trening z neta i bedzie naparzał tzreba sie wyczuć a co najwazniejsze nie zmianiać ćwiczen co 4tyg bo to bezsensu jest trzeba sie nauczyc ruchu…techniki..i wyciągnąc z tego ćwiczenia maks korzyści:)ja nie pamietam zebym zmieniał kiedykolwiek ktores z ćwiczeń głównych mowie tutaj o wyciskaniu sztangi…czy uginaniu stojąc sznatgą:) jedyne co zmieniam to własnie sposob wykonywania.rych.serie.ciezar.rozstaw dłoni na sztandze.wprowadzam zasade maks spinania miesni.tak zeby miesnie sie nie “nudziły” moze komuś sie to przyda co tutaj pisze…moze komus sie nawet to nie podoba i sie z tym niezgadza i dobrze bo warto mieć własne zdanie:)czekam na kolejne pytania i pozdrawiam

  14. zyta powiedział:

    spoko ja swego czasu jechałem 2x week ale nie posłużyło mi to wiec daltego pytam :)

    osobiście wole każdą partie raz na tydzien ale w kwestii gustów sie nie dyskutuje każdy robi to co uważa za słuszne i przynosi mu to przyrosty :)

  15. bodyfast powiedział:

    jak tam arnoldzik dzisiejszy trening!!

  16. admin powiedział:

    bodyfast bedzie w nowym wpisie!

  17. .... powiedział:

    Jednego jestm ciekaw czemu tak popuchłeś po buzi? jeszcze nikogo nie widziłem żeby w tak krótkim czasie nabrał taką mase na kilku odżywkach. kulturyści niektórzy takich wyników nie mają…

  18. jarmix powiedział:

    życzę powodzenia piotrek i szybko wrzuconych zdjęc na nk ;))

Skomentuj