Porusz łapy! Interrun 2009
maja 16

Jeśli kupiliście właśnie jakiś POMPUJĄCY STAK KREATYNOWY i chcielibyście jeszcze efekt pompy zwiększyć odpowiednim treningiem to spróbujcie tej propozycji treningu:

PONIEDZIAŁEK

KLATKA + BICEPS

- WYCISKANIE SZTANGI LEŻĄC NA ŁAWCE POZIOMEJ
5 serii – 10/8/6/6/ostatnia 50% ciężaru z pierwszej serii na maxa ilość powtórzeń

- WYCISKANIE SZTANGIELEK NA ŁAWCE SKOŚNEJ
5 serii – 10/8/6/6/ostatnia 50% ciężaru z pierwszej serii na maxa ilość powtórzeń

- ROZPIĘTKI ZE SZTANGIELKAMI NA NISKIM SKOSIE
5 serii – 10/8/6/6/ostatnia 50% ciężaru z pierwszej serii na maxa ilość powtórzeń

- UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ
5 serii – 10/8/6/6/ostatnia 50% ciężaru z pierwszej serii na maxa ilość powtórzeń

- UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI (ROTACJA)
5 serii – 10/8/6/6/ostatnia 50% ciężaru z pierwszej serii na maxa ilość powtórzeń

ŚRODA

PLECY + TRICEPS

- MARTWY CIĄG
5 serii – 10/8/6/6/ostatnia 50% ciężaru z pierwszej serii na maxa ilość powtórzeń

- WIOSŁOWANIE SZTANGĄ W OPADZIE
5 serii – 10/8/6/6/ostatnia 50% ciężaru z pierwszej serii na maxa ilość powtórzeń

- PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU
5 serii na maxa

- WYCISKANIE FRANCUSKIE W LEŻENIU
5 serii – 10/8/6/6/ostatnia 50% ciężaru z pierwszej serii na maxa ilość powtórzeń

- POMPKI W PODPORZE TYŁEM
5 serii – 10/8/6/6/ostatnia 50% ciężaru z pierwszej serii na maxa ilość powtórzeń

PIĄTEK

NOGI + BARKI

- PRZYSIADY
5 serii – 10/8/6/6/ostatnia 50% ciężaru z pierwszej serii na maxa ilość powtórzeń

- UGINANIE NÓG NA MASZYNIE
5 serii – 10/8/6/6/ostatnia 50% ciężaru z pierwszej serii na maxa ilość powtórzeń

- WSPIĘCIA NA PALCE Z OBCIĄŻENIEM
4 serie na maxa

- WYCISKANIE SZTANGI Z KLATKI
5 serii – 10/8/6/6/ostatnia 50% ciężaru z pierwszej serii na maxa ilość powtórzeń

- PODCIĄGANIE SZTANGI WZDŁUŻ TUŁOWIA
5 serii – 10/8/6/6/ostatnia 50% ciężaru z pierwszej serii na maxa ilość powtórzeń

BRZUCH
/ trenujemy na każdym treningu; 3 ćwiczenia x 3 serie na maxa ilość powtórzeń ! /

Ręka po prawej wygląda jak po wykonaniu piątej serii tego treningu (tej na maxa), zapewne przed treningiem osoba zjadła porcję POMPUJĄCEGO STAKA KREATYNOWEGO

;)

3 komentarzy do wpisu “Masa&Pompa”

  1. barteklip9 powiedział:

    Widze znowu ciekawy art. o treningu

    Wydaje mi się,ze każdy trening poprzedzony jakims NO Boosterem da pompe

    Ja od Siebie polecam Arginine ^3 z Activlab, aha tylko nie bierzcie przed treningiem wiecej niz 7 kaps

    Wtedy pompa jest ąz czasami bolesna (tak bylo w moim przypadku )

    Pozdrawiam :-)

  2. Krisi powiedział:

    Trening bardzo dobry, chyba uzależniłem się od tego bloga, wchodze tu codziennie:D

  3. pump powiedział:

    hmmm pompa?u mnie roznie to bywa,nieraz jest mega duza i mam wrazenie ze utrzymuje sie przez pare dni,oczywiscie w mniejszym stopniu niz po treningu,ale ja czuc,a nieraz pojawi sie krociutko po cwiczeniach i zaraz znika,kurde chcialbym miec pompe non stop heheh

Skomentuj