lutego 14

Dziękuję wszystkim za głosy oddane na MOCNYBLOG, udało się zająć 5 miejsce w kategorii „profesjonalne” !!!

W tej kategorii startowały 243 blogi , więc naprawdę to 5 miejsce to wielki sukces !!!

oto czołówka:

dzięki , dzięki , dzięki !!!

działamy dalej !!!

grudnia 13

Jak mogliście przeczytać TUTAJ , pomiksowałem trochę gainerów w dwóch siłowniach , oto kilka fotek :

NCK → miksujemy

z ziomkiem

gainerki pite ze smakiem :)

też ze smakiem , ale już w drugiej siłowni !

pamiątkowa fotka

akcja na plus , a gainer jogurtowo-wiśniowy zrobił furore ;)

września 14

Popatrzcie na tego ochroniarza z Euro:

Jak się kiedyś zastanawialiście jak ci goście są tacy doje..ni :)

To ja wam mówie że są ale pojeb..ni ;)

Czy to wam w ogóle przypomina mięśnie ???

Nie? I słusznie bo z mięskiem to to nie ma wiele wspólnego !

Jest to efekt wstrzyknięcia do mięśnia specjalnego oleju – SYNTHOLU!
Powoduje on po prostu miejscowy OBRZĘK mięśnia i jego optyczny rozrost.
Ta opuchlizna nie daje siły, za to pozwala się łatwym kosztem lansować tylko powiedzcie sami czy jest czym ?
To chyba najbardziej znany ’syntolowiec’ Greg Valentino:

Ale to jeszcze nic , zobaczcie Petera:

O czym ten gościu myśli ?

Zdjęć z operacji wyjmowania tego syfu z mięśni wam oszczędze…

Co o tym sądzicie ?
Podobają się takie łapy ?

kwietnia 16

Tak to nie ściema , na zaproszenie firmy fitness authority , w polsce pojawił się sam „sułtan symetrii” FLEX !


Flex w szczytowej formie.

A było to w ramach imprezy Power Tour na której oprócz Flexa można było poznać Evana Centopani (ponad 60 cm w łapie !!!) , Vinniego Galanti , Joe Ladniera i naszych krajowych mistrzów Arka Szyderskiego i Radka Słodkiewicza oraz jednego z najsilniejszych ludzi świata Darka Mirowskiego (wyciska 350kg na płaskiej! ).


Ja z Flexem.

Impreza ma charakter objazdowy macie jeszcze okazje zobaczyć tych gości w Toruniu, Gdynii lub w Rypinie , ja wpadłem do Tychów. Godny uwagi był konkurs w wyciskaniu, były dwie kategorie do i powyżej 100kg. Co ciekawe w obu kategoriach zwycięzcy uzyskali identyczny wynik 250kg , co zwłaszcza w przypadku zawodnika z niższej kategorii jest rewelacyjnym rezultatem.

I na koniec porzucony gryf :)

Jak poznajduje w sieci więcej fotek wrzuce w komentarzach.

lutego 25

Tak należy je mierzyć :)

Obrazek poglądowy wg. Joe Weidera

lutego 19

Przestać narzekać na jakieś drobne urazy tylko rozkmińcie jaką siłe woli ma ten gość !!!
Szacunek, po prostu brak mi słów…

stycznia 27

Na wstępie wielkie sorry że pisze z opóźnieniem, ale w sumie sprawa taka, że nie musiała być opisana „na drugi dzień”, a potem jakoś pisałem o innych sprawach, no ale do rzeczy !

Otóż w przeddzień pucharu polski w kulturystyce w klubie Vip-Zabrze odbyła się całkiem modna impreza promująca zupki Master Meal na którą zostałem przez firmę ActivLab ( wtedy jeszcze Activite :) ) zaproszony.

Pierwsza część imprezy to sympozjum na którym tę nowość omawiał Kamil Majek. Warto odnotować, że zupki Master Meal zawierają przetrawione białko drobiowe o świetnej wartości biologicznej(BV) oraz wysokim wskaźniku rzeczywistej strawności(TD). Dodatkowo posiadają wysoką zawartość karnozyny i argininy są także bogate w kolagen i węglowodany z prawdziwego ryżu. Zresztą o tych zupkach naskrobie kiedyś osobnego posta a teraz przejdę do części drugiej…

Czyli IMPRA!

A impra była po prostu genialna , super klub w centrum Zabrza , i elita polskiej kulturystyki : Kamil, Rafał Borysiuk, Michał Krakowski , Łukasz Kaźmierczak, i przede wszystkim Mistrzyni Świata w Fitness Ewelina Barej – nasza niewątpliwie najlepsza fitneska !

A tu z Borysem (Rafał jest ogromny!)

listopada 14

W weekend byłem w Zabrzu na Pucharze Polski w Kulturystyce i Fitness połączonym z Mistrzostwami Polski Juniorów i Weteranów. Atmosfera już od wejścia na teren zawodów zajebista , można było porozmawiać z zawodnikami , i obejrzeć prezentację różnych firm z branży odżywkowej. Ponieważ 2 tygodnie temu odbyły się Mistrzostwa Świata w Kulturystyce mężczyzn które wygrał Robert Piotrkowicz, wszyscy liczyli że zobaczą z bliska najlepszego kulturyste świata. Tak też się stało , a Robert nie dał szans swoim krajowym rywalom pewnie zdobywając pierwsze miejsce !

Kliknij w „komentarze” aby zobaczyć moje fotki i komplet wyników !

października 10

ta stronka zmiażdży